کد خبر : 1651964 | 05 آذر 1398 ساعت 22:51 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: بازی کردن در مستایا دشوار است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی بازی در خانه والنسیا را دشوار توصیف کرد.

لمپارد: بازی کردن در مستایا دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین تجربه هدایت زیر نظر فرانک لمپارد در لیگ قهرمانان در لندن با یک گل مغلوب والنسیا شد و حالا برای افزایش شانس های خود باید در خانه این تیم نتیجه خوبی بگیرد. فرانک لمپارد در نشست خبری این دیدار حاضر شده و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

فرانک لمپارد گفت: "شکست در بازی رفت مقابل والنسیا باعث شد ما در شرایط دشواری قرار بگیریم و ما نباید اجازه دهیم این اتفاق در بازی برگشت نیز تکرار شود. بازیکنان چلسی تا امروز نشان داده اند که برای چالش های خاص آماده هستند، اما شرایط در لیگ قهرمانان اروپا متفاوت است.

 

1450383

 

من بازی های زیادی از والنسیا را تماشا کرده و انتظار یک حریف مستحکم را در بازی فردا شب دارم. اما رقیب ما فردا شب فقط والنسیا نیست و جو ویژه ای حامی این تیم خواهد بود.

 

شکست در بازی رفت این حس را به ما داد که هرگاه غفلت کنید مغلوب می شوید. بازی کردن در استادیوم مستایا فوق العاده اما دشوار است. اما بازیکنان چلسی پیش از این عملکرد خود را در استادیوم های سخت نشان داده اند. باخت در بازی رفت مقابل والنسیا باعث شد ما در چنین شرایطی قرار بگیریم، اما من به این گروه از بازیکنان و تیمم اعتقاد دارم و معتقدم در آینده اتفاقات بیشتری رخ خواهد داد.

 

لیگ قهرمانان بالاترین سطح فوتبال اروپا بوده و من عاشق بازی کردن در این تورنمنت معتبر بودم. مشخص است که ما می خواهیم به کار خود در این رقابت ها ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها