کد خبر : 1651976 | 06 آذر 1398 ساعت 01:30 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 1-1 شاختار: صعود نه چندان مقتدرانه آبی ها

منچسترسیتی با تساوی خانگی 1-1 مقابل شاختار دونتسک، صعودش به مرحله بعد لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول را قطعی کرد.

سیتی 1-1 شاختار: صعود نه چندان مقتدرانه آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار برتر از حریف بودند اما در نهایت توانستند از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسند؛ هرچند همین یک امتیاز برای صعود آنها به مرحله بعد به عنوان تیم اول کافی بود.

همان طور که انتظار می رفت، سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8، روی پاس استرلینگ، این کوین دی بروین بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را ته‌ته برگشت داد.

چند دقیقه بعد بار دیگر دی بروین در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شد اما این باز هم ضربه او برگشت داده شد و ضربه والی گوندوگان روی توپ برگشتی هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقیقه 15، شاختار می توانست به گل اول بازی برسد اما در حالی که ادرسون از دروازه خارج شده بود، حضور به موقع فرناندینیو در آخرین لحظه، مانع از گلزنی ته ته شد.

در ادامه این بازیکنان منچسترسیتی بودند که صاحب موقعیت های بهتری شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1454181

 

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. گابریل ژسوس بود که در نقش گلساز ظاهر شد و در حالی که خودش هم در موقعیت گلزنی بود، فرصت را در اختیار گوندوگان قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

چند دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع، سیتی می توانست به گل دوم برسد اما ضربه استرلینگ راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که پیش کشیدند و در دقیقه 69، به گل تساوی رسیدند. روی اوورلپ عالی دودو و پاس عرضی او، سولومون در محوطه جریمه سیتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 1-1 کرد.

 

1454180

 

تنها دو دقیقه بعد سیتی می توانست بار دیگر پیش بیفتد اما حضور به موقع کریستوف، مانع از گلزنی داوید سیلوا شد.

در دقایق پایانی این بازیکنان سیتی بودند که تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها