کد خبر : 1651981 | 06 آذر 1398 ساعت 01:24 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سرخ 0 - 6 بایرن؛ شب فراموش نشدنی لوا

بایرن مونیخ با نمایش فوق العاده رابرت لواندوفسکی با شش گل ستاره سرخ را مغلوب کرد.

ستاره سرخ 0 - 6 بایرن؛ شب فراموش نشدنی لوا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر و زیر نظر هانس فلیک نتایج بسیار خوبی گرفته، امشب نیز در بلگراد و با درخشش خیره کننده رابرت لواندوفسکی و چهار گل او در نیمه دوم موفق به کسب یک پیروزی دیگر شد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه هفت برای بایرن مونیخ و روی پاس گورتزکا ایجاد شد، اما ضربه رابرت لواندوفسکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

اما حملات بایرن ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل اول دست یافت. روی ارسال فیلیپ کوتینیو از سمت راست، لئون گورتزکا با یک ضربه سر تماشایی و محکم موفق شد زننده گل اول تیمش لقب گیرد.

 

1454135

 

1454137

 

دقایقی بعد کوتینیو فرصت خوبی برای زدن گل دوم تیمش داشت، اما ضربه او از راهی دور با عکس العمل بورخان همراه شد و این موقعیت از دست رفت.

 

در دقیقه 32 و روی پاس کومان، لواندوفسکی می توانست گل دوم بایرن را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن به دگنگ برخورد کرد. در اواخر نیمه اول بایرن مونیخ توسط لواندوفسکی به گل دوم هم دست یافت، اما این گل بعد از کش و قوس های فراوان مردود اعلام شد و در نهایت بایرن با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

اما توفان رابرت لواندوفسکی از همان ابتدای نیمه آغاز شد. در دقیقه 52 بایرن مونیخ صاحب یک ضربه پنالتی شد که ستاره لهستانی موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 60 و روی پاس تولیسو در محوطه جریمه، این بار رابرت لواندوفسکی با تیزهوشی در دهانه دروازه خود را صاحب موقعیت کرده و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 

اما این پایان کار نبود و چهار دقیقه بعد و روی ارسال بنجامین پاوارد از جناج راست، این بار رابرت لواندوفسکی موفق شد با یک ضربه سر دقیق هت تریک کرده و گل چهارم بایرن را به ثمر برساند.

 

 

1454138

 

درخشش خیره کننده ستاره لهستانی ادامه یافت و این بار روی پاس ایوان پریشیچ، لواندوفسکی با ضربه ای دقیق باز هم موفق به گلزنی شد تا شب فوق العاده خود را تکمیل کند.

 

اما در دقیفه 90 این بار پریشیچ برای تولیسو موقعیت سازی کرد و این هافبک جوان نیز موفق به گلزنی شد تا این دیدار با برتری 0-6 بایرن مقابل ستاره سرخ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها