کد خبر : 1651982 | 06 آذر 1398 ساعت 01:22 | 34.9K بازدید | 1 دیدگاه

یوونتوس 1 - 0 اتلتیکو؛ ایستگاهی ها را به دیبالا بدهید!

یوونتوس در دیداری کم هیجان موفق شد با یک گل اتلتیکومادرید را مغلوب کند.

یوونتوس 1 - 0 اتلتیکو؛ ایستگاهی ها را به دیبالا بدهید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که قادر به خلق موقعیت های چندانی روی دروازه اتلتیکومادرید نشد، با تک گل پائولو دیبالا از روی ضربه ایستگاهی حریف خود را مغلوب کرده و صدرنشینی خود را در گروه چهارم قطعی ساخت.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نه و روی حرکت زیبای دیبالا می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه او با عکس العمل یان اوبلاک مواجه شد.

 

دقایقی بعد و روی دفع توپ لئوناردو بونوچی، توماس در گوشه محوطه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه والی او از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت. در دقیقه 21 و روی ارسال لودی، اتلتیکومادرید می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر سائول از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در اواسط نیمه اول و با ضربه سائول، روخی بلانکوس شانس خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با مهار شزنی همراه شد و در ریباند نیز موراتا فرصت ضربه زدن پیدا نکرد و باز هم شزنی توپ را جمع کرد.

 

1454141

 

اما در اواخر نیمه اول یوونتوس بالاخره به گل اول دست یافت. بیانکونری در گوشه سمت راست زمین و در موقعیتی نه چندان خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که پائولو دیبالا با بهره گیری از اشتباه اوبلاک موفق به گلزنی شد و یوونتوس که نمایش چندان خوبی ارائه نداده بود، با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

اتلتیکومادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 سائول با یک ضربه والی دروازه یووه را تهدید کرد، اما شزنی موفق به مهار این توپ شد.

 

در دقیقه 63 یوونتوس صاحب بهترین موقعیت برای گلزنی شد. برناردسکی با نفوذی تماشایی وارد محوطه شد و خودش را صاحب موقعیت کرد، اما ضربه زیبای او به دیرک دروازه اوبلاک برخورد کرد تا بهترین فرصت میزبان برای زدن گل دوم از دست برود.

 

1454142

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام دنبال شد و نه یوونتوس قادر به زدن گل دوم بود و نه اتلتیکومادرید می توانست برای فرار از شکست خلق موقعیت کند.

 

در دقیقه 83 سائول با حرکتی دیدنی می توانست گل تساوی اتلتیکو را به ثمر برساند، اما دی لیخت با تکل تماشایی خود مانع رخ دادن این اتفاق شد. در دقیقه 92 لمار شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه امتحان کرد، اما ضربه او از بالای دروازه شزنی به بیرون رفت.

 

در ثانیه های پایانی موراتا موقعیتی تک به تک را از دست داد تا یوونتوس در نهایت با همان یک گل اتلتیکومادرید را شکست دهد.

دیدگاه‌ها