کد خبر : 1651995 | 06 آذر 1398 ساعت 02:25 | 149K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و عذرخواهی مکرر از هافبک تاتنهام

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام فاش کرد از هافبک تاتنهام در بین نیمه عذرخواهی کرده است.

مورینیو و عذرخواهی مکرر از هافبک تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در دیداری دشوار و در حالیکه در 30 دقیقه ابتدایی دو بار دروازه خود را مقابل المپیاکوس باز شده دیده بود، موفق به ثبت بازگشت بزرگی شده و 2-4 به پیروزی رسید. ژوزه مورینیو در دقیقه 29 اریک دایر را تعویض کرده و کریستن اریکسن را وارد زمین کرد و حالا در رابطه با این تصمیم صحبت کرده است.

 

1454184

 

ژوزه مورینیو گفت: در ابتدا علاقمندم بگویم چه اتفاقی در رختکن افتاد، من از اریک دایر عذرخواهی کردم. این اتفاق برای اریک دایر و کادر فنی آسان نبود اما ما باید راه حلی برای تغییر شرایط بازی پیدا می کردیم و من این کار را برای بهبود عملکرد تیم انجام دادم. حریف واقعا بازی را خوب بسته بود، بنابراین برای برقراری ارتباط با با دلی آلی به یک بازیکن جدید در خط میانی نیاز داشتم. این کار برای من یک تصمیم سخت بود و اریک دایر نیز متوجه شد.

 

تشکر از توپ جمع کنی که توپ را زود به بازیکنان رساند؟ برای انجام این کار شما باید پسری توپ جمع کن ماهری باشید. من بین 10 تا 16 سالگی خودم بهترین توپ جمع کن بودم و او امروز بازی خوانی کرد. من می خواستم او را به اتاق رختکن دعوت کنم تا با بازیکنان جشن بگیرد اما به یکباره ناپدید شد.

 

ما می دانستیم بایرن مونیخ پیروز می شود و ما با یک تساوی نیز صعود می کردیم، اما بازیکنانم به دنبال کسب پیروزی و افزایش اعتماد به نفس خود بودند و در نهایت این کا را نیز انجام دادند. اما من امیدوارم در دیدار های بعدی بهتر از آنچه در نیمه اول بودیم بازی کنیم.

دیدگاه‌ها