کد خبر : 1652048 | 06 آذر 1398 ساعت 11:52 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

این اتفاق به سود باشگاه های پرطرفدار است

صنیعی فر: امیدوارم حق پخش اینترنتی کامل اجرا شود

حق پخش اینترنتی کلیه مسابقات فوتبال باشگاهی بعد از مزایده ای که فدراسیون فوتبال برگزار کرد واگذار شد و این می تواند یکی از قدم های مثبت برای استقلال مالی باشگاه ها باشد.

صنیعی فر: امیدوارم حق پخش اینترنتی کامل اجرا شود

به گزارش" ورزش سه" روزگذشته سرانجام حق پخش اینترنتی رقابت های فوتبال باشگاهی در ایران واگذار شد. براساس اعلام فدراسیون فوتبال این کار براساس استانداردهای فیفا و در راستای فراهم کردن زمینه درآمدزایی از محل برگزاری مسابقات و محتوای مرتبط با آن انجام شده است. 


فرهاد صنیعی فر یکی از مالکان باشگاه نساجی در این رابطه گفت:" اتفاق بسیار خوبی است. فقط امیدوارم این کار خوب در اجرا با مشکلی مواجه نشود."


او همچنین گفت:" من نمی دانم آیا زیرساخت ها مهیا هست یا نه اما این کار اگر درست و قشنگ انجام شود می تواند یک اتفاق بسیار مثبت در فوتبال ایران باشد. حق پخش تلویزیونی در همه جای دنیا بخش مهمی از منابع مالی باشگاه ها را تامین می کند."


صنیعی فر اضافه کرد:" باشگاه نساجی یک باشگاه خصوصی است. این تیم طرفداران زیادی دارد و همین موضوع می تواند در کسب درآمد بیشتر از حق پخش موثر باشد. بازهم می گویم که امیدوارم زیرساخت ها مهیا شده و کار اصولی انجام شود تا باشگاه ها به حقشان برسند."

دیدگاه‌ها