کد خبر : 1652106 | 06 آذر 1398 ساعت 17:05 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک ایرانی علیه زلاتان ابراهیموویچ

تصمیم زلاتان ابراهیموویچ مبنی بر خرید سهام باشگاه همربی با عصبانیت هواداران تیم سابق این بازیکن یعنی مالمو روبه رو شده است.

یک ایرانی علیه زلاتان ابراهیموویچ

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته زلاتان ابراهیموویچ با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود توجه فوتبال دوستان را بر انگیخت. زلاتان در این پست اینستاگرامی عکسی از پیراهن باشگاه همربی با اسم خودش منتشر کرده بود؛ موضوعی که باعث شد بسیاری گمان کنند که این ستاره سوئدی به باشگاه همربی پیوسته است. امروز اما باشگاه همربی در بیانیه ای مدعی شد که زلاتان بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کرده است.

 

خرید سهام باشگاه همربی، عصبانیت هواداران تیم سابق زلاتان یعنی مالمو را در پی داشته است. زلاتان کار خود را در فوتبال از این باشگاه آغاز کرده بود و از مالمو راهی سطح اول فوتبال اروپا شده بود. خود زلاتان اما معتقد است که خرید باشگاه همربی خوشحالی هواداران مالمو را در پی خواهد داشت. او در این باره گفته است: " این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه مالمو ندارد. فکر می کنم که هواداران مالمو از این موضوع خوشحال هستند و به آن احترام خواهند گذاشت."

 

 

1454243

 

 

با این حال کاوه حسین پور، رئیس کانون هواداران مالمو، خرید سهام باشگاه همربی توسط زلاتان را کاری اشتباه می داند. او در این رابطه گفت: " من ندیدم که هیچ کسی از این موضوع استقبال کرده باشد. برخی از  آن ها نا امید شده اند. برخی دیگر نیز ناراحت شده اند و به طور کلی فکر می کنم که کاری اشتباه بود."

دیدگاه‌ها