کد خبر : 1652128 | 06 آذر 1398 ساعت 18:35 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران مسجدسلیمان در حق من بی‌معرفتی کرد

بیژن: توپ گولمان زد و از استقلال گل خوردیم

مدافع نساجی معتقد است حق این تیم در برابر استقلال سه امتیاز بازی بود و دلیل ناکامی این تیم را عدم دقت در زدن ضربات آخر می‌داند.

بیژن: توپ گولمان زد و از استقلال گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران در آخرین دیدار خود در مقابل استقلال علی‌رغم ارائه بازی خوب و قابل‌قبول نتوانست امتیازی از این بازی خانگی خود به دست بیاورد و با نتیجه دو بر یک این دیدار را واگذار کرد تا حالا با کسب 11 امتیاز از 11 بازی در جایگاه یازدهم جای بگیرد.


در همین رابطه مجتبی بیژن مدافع مرکزی نساجی در خصوص آخرین دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: «به گواه اکثر کسانی که این دیدار را تماشا کردند ما موقعیت‌های زیادی در برابر استقلال به دست آوردیم، اما مثل بسیاری از بازی‌های قبلی توپ‌هایمان راه به دروازه پیدا نکرد، درست مثل بازی مقابل مسجدسلیمان و سایپا و باید بگویم بالای 80 درصد از این بازی‌هایی را که واگذار کردیم حقمان نبود و من معتقدم در دیدار مقابل استقلال حق ما هر سه امتیاز این بازی بود.»


وی در خصوص مشکلات زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و میزان تاثیرآن در کسب نتایج نساجی گفت: «صد درصد تاثیرگذاراست. رفتار توپ در زمین چمن مصنوعی به‌هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست درحالی‌که در چمن طبیعی شرایط کاملاً متفاوت است.»


وی درباره حاشیه‌های زیاد این تیم از ابتدای فصل که گریبان گیر این تیم بوده اظهار داشت: «من فکر می‌کنم تیم‌هایی پر تماشاگر به نسبت تیم‌های که تماشاگر زیادی ندارند بیشتر زیر ذره‌بین هستند و به‌نوعی باید بگویم زودتر وارد حاشیه می‌شوند. در خصوص نساجی آقایان صنیعی فر و حدادیان ابتدا قرار بود نساجی را واگذار کنند، اما بعد از مدتی دوباره از تصمیم خود صرف‌نظر کردند که در این فاصله تنها این تیم نساجی بود که متضرر شد. این در حالی است که تماشاگران ما در تمام این مدت بسیارحرفه ای رفتار کردند و حتی یک بازی پشت تیم را خالی نکردند که واقعاً جای تشکر دارد.»

 

1454326


بیژن در ادامه در خصوص مربی این تیم حسن بادامکی که هدایت نساجی را در دیدار مقابل استقلال بر عهده داشت تصریح کرد: «به‌هرحال ایشان دستیار اول آقای مهاجری هستند و ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارند. در چند روزی که آقای مهاجری غیبت داشتند ایشان به‌عنوان نفر اول کار خود را به‌خوبی انجام می‌دادند. آقای مهاجری در روز بازی مقابل استقلال برخلاف شایعات مطرح‌شده در بین دونیمه و در انتهای بازی فرصت حضور در رختکن را پیدا نکردند اما امروز بعد از چند روز بر سر تمرینات حاضر شدند و کار را در دست گرفتند.»


 مدافع مرکزی تیم نساجی ضمن اعلام مشکلات مالی این تیم عنوان داشت: «مشکلات مالی که تقریباً درهمه تیم ها کم‌وبیش وجود دارد و در خصوص این فصل باید بگویم من تابه‌حال 20 درصد از قرارداد خود را گرفتم. ضمن اینکه درهفته های اول تیم ما حتی پزشک هم نداشت اما من اعتقاددارم که کمبود امکانات را می‌توان تحمل کرد اما مشکلات مالی است که به تیم ضربه می‌زند. من هنوز از تیم نفت مسجدسلیمان 50 درصد طلب کارم درحالی‌که حتی هزینه شکستگی بینی خودم را هم از جیب دادم و بعدازآن شکستگی بلافاصله 5 هفته با همان شرایط به خاطر این تیم و مردم آن شهر و آقا فیروز بدون حتی بستن گارد بازی کردم. چون آقا فیروز می گفتند اگر بازیکنان حریف گچ بینی تو را ببینند روی تو حساس می‌شوند و به همین خاطر من حتی بدون بستن گچ برای این تیم بازی کردم، اما آن‌ها جواب من را با بی‌معرفتی دادند و گفتند پول‌ ندارند و این در حالی است که هفته بعد برای نگه‌داشتن کولیبالی 150 میلیون تومان به او دادند.»


 وی درباره دریافت گل اول این تیم مقابل استقلال هم توضیح داد: «در آن صحنه فرشاد فرجی روی خط ایستاده بود، اما توپ بعد از برخورد به زمین قوس می‌گیرد و مسیرش کمی تغییرمی کند و به همین خاطر با خود فرشاد که صحبت کردیم می‌گفت علی‌رضا حقیقی به تیر دوم متمایل شد و من می‌خواستم فضای پشت او را پوشش دهم که مسیر توپ هردوی ما را گول زد.»


وی همچنین در پایان درباره بازی‌های سخت این تیم در هفته‌های آتی مقابل پرسپولیس، شهر خودرو و سپاهان گفت: «من شک ندارم اگر همین شکل از بازی را انجام دهیم و همین روند را پی بگیریم درصورتی‌که در زدن ضربات آخر کمی دقت کنیم و با بدشانسی مواجه نشویم می‌توانیم در برابر هر تیمی خطرساز شویم و به‌هیچ‌وجه از نام هیچ تیمی نمی‌ترسیم.»

دیدگاه‌ها