کد خبر : 1652130 | 06 آذر 1398 ساعت 18:30 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسکای اسپورتس

دی لیخت: از انتخاب یوونتوس پشیمان نیستم

ماتایس دی لیخت ستاره هلندی یوونتوس به شایعات مربوط به پشیمانی اش از پیوستن به این باشگاه واکنش نشان داد.

دی لیخت: از انتخاب یوونتوس پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت در واکنش به شایعه پشیمانی‌اش از پیوستن به یوونتوس تأکید کرد که نه‌ تنها بابت انتخابش پشیمان نیست، بلکه از بودن در یوونتوس و پیشرفتی که در این تیم داشته بسیار راضی است.

 

 

1448610

 

 

دی لیخت تابستان امسال در حالی از آژاکس به یوونتوس پیوست که مشتری پروپاقرص دیگری مانند بارسلونا هم داشت. او که شب گذشته به تیمش برای کسب پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل اتلتیکومادرید کمک کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« در بازی‌مان مقابل اتلتیکومادرید نشانه‌های پیشرفت در تیم مشخص بود، اگرچه هنوز در برخی جهات تیم‌مان نیاز دارد بهتر شود، چه از نظر فردی چه از نظر تیمی. البته هنوز ماه نوامبر است و فرصت پیشرفت هست. سبک فوتبالی که ما داریم ارائه می کنیم هنوز می‌تواند بهتر شود.»

 

دی لیخت درباره شایعات رسانه‌های هلندی درباه پشیمان شدنش از ترجیح دادن یوونتوس به بارسلونا هم گفت:« زمانی که شما به باشگاهی در جایگاه یوونتوس می‌آیید، همیشه فشار وجود دارد اما من اگر می‌دانستم که از پس تحمل این فشار برنمی‌آیم، هرگز به این تیم نمی‌آمدم. وقتی به یوونتوس پیوستم، می‌دانستم که باید خودم را به یک سیستم بازی متفاوت وفق دهم اما من الان از وضعیتم و روندی که تیم‌مان دارد راضی‌‌ام. الان هم فقط می‌خواهم از بازی‌هایم لذت ببرم و خوشحالم که به یوونتوس آمده‌ام.»

 

 

1429482

دیدگاه‌ها