کد خبر : 1652160 | 06 آذر 1398 ساعت 20:23 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: داستان مکس تیلور فوق العاده است

اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان یونایتد از تغییر در ترکیب تیمش در دیدار مقابل آستانه خبر داد.

سولسشر: داستان مکس تیلور فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ فردا شب در لیگ اروپا به مصاف آستانه خواهند رفت و در این دیدار نام مکس تیلور، بازیکن جوان و 19 ساله ای که به بیماری سرطان مبتلا شده نیز قرار دارد. اوله گونار سولسشر به تمجید از روحیه این بازیکن جوان پرداخت و ابراز امیدواری کرد این تصمیم باعث افزایش انگیزه مکس تیلور شود.

 

1454106

 

اوله گونار سولسشر گفت: "این یک داستان فوق العاده است. من خیلی زود پس از اینکه که هدایت یونایتد را بر عهده گرفتم به ملاقات مکس تیلور رفتم تا مسیری که این بازیکن طی می کند را مشاهده کنم. او در حال گذر از شرایطی است که نباید برای هیچکس رخ دهد.

 

مکس تیلور الهام بخش همه بازیکنان است و هیچ ترسی در او وجود ندارد. وقتی در زمین فوتبال هستید باید از وجود خود لذت ببرید و امیدوارم شاهد پیشرفت مکس تیلور در دوران ورزشی اش باشیم. حالا فرصتی برای ما پیش آمده که انگیزه بیشتر به او بدهیم.

 

لی گرانت، ایتان لیر، دیشون برنارد و دیلان لویت بازیکنان جدیدی هستند که شما آنها را در بازی فردا شب از همان ابتدا در ترکیب منچستریونایتد مشاهده خواهید کرد. برای یک سرمربی داشتن دروازه بانی مانند لی گرانت فوق العاده است. او 36 ساله بوده اما مانند 26 ساله ها عمل می کند و من در کل دروازه بان های بسیار خوبی در اختیار دارم."

دیدگاه‌ها