کد خبر : 1652179 | 06 آذر 1398 ساعت 23:21 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

والنسیا 2 - 2 چلسی؛ به روز آخر کشیده شد

والنسیا و چلسی در دیداری جذاب به تساوی 2-2 رضایت دادند.

والنسیا 2 - 2 چلسی؛ به روز آخر کشیده شد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که در دیدار رفت در خانه مقابل والنسیا مغلوب شده بود، نتوانست در مستایا انتقام بگیرد و در نهایت دو تیم با تساوی 2-2 به کار خود پایان دادند تا معادلات صعود برای این دو تیم هشت امتیازی به روز آخر کشیده شود.

 

چلسی در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر ویلیان روی ارسال جیمز با اختلاف کمی از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت. در دقیقه 15 و باز هم روی ارسال خوب جیمز، این بار تامی آبراهام صاحب موقعیت شد اما ضربه او تحت فشار گارای از بالای دروازه والنسیا از زمین خارج شد.

 

دقایقی بعد والنسیا تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما رودریگو نتوانست در مقابل دروازه و در موقعیتی طلایی ارسال گومز را تبدیل به گل کند.

 

در دقیقه 37 و با پاس کانته، تامی آبراهام صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل اول چلسی شد، اما ضربه او با عکس العمل زیبای یسپر سیله سن همراه شد

 

1454367.

 

اما در دقیقه 41 والنسیا به گل اول دست یافت. رودریگو از سمت راست ارسال خوبی انجام داد و سولار موفق شد با یک ضربه والی و دقیق به گوشه دروازه، کپا را تسلیم کرده و تیمش را پیش اندازد.

 

اما این برتری تنها یک دقیقه استمرار داشت و چلسی لحظاتی بعد به گل تساوی رسید. روی ریباند یک ارسال، متئو کواچیچ موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق از پشت محوطه دروازه والنسیا را باز کند.

 

1454370

 

در لحظات پایانی نیمه اول کواچیچ یک بار دیگر موقعیت گلزنی داشت اما این بار سیله سن ضربه او را دفع کرد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

 

چلسی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی ارسال کانته و اثرگذاری کورت زوما، کریستن پولیسیچ در مقابل دروازه صاحب فرصت شد و با عبور دادن توپ از بین پاهای سیله سن موفق به گلزنی شد. این گل ابتدا آفساید اعلام شد اما بعد از بازبینی صحنه پذیرفته شد.

 

1454369

 

در دقیقه 58 و روی اشتباه مداقعان چلسی، رودریگو می توانست گل تساوی والنسیا را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 65 والنسیا صاحب بهترین فرصت برای زدن گل تساوی شد. دنی پارخو پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او به زیبایی توسط کپا مهار شد تا چلسی همچنان از حریف خود جلو باشد.

 

1454368

 

دقایقی بعد این بار ویلیان در گوشه محوطه والنسیا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه محکم او با عکس العمل زیبای سیله سن همراه شد.

 

اما در نهایت والنسیا در دقیقه 82 به گل رسید. دنی واس از سمت راست صاحب موقعیت شد و در حالیکه به نظر می رسید قصد ارسال دارد، ضربه او بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه چلسی شد.

 

در دقیقه 90 چلسی تا آستانه زدن گل سوم پیش رفت اما ضربه باتشوایی اگرچه تغییر جهت داده بود، اما توسط سیله سن مهار شد.

دیدگاه‌ها