کد خبر : 1652190 | 07 آذر 1398 ساعت 01:27 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: سرنوشت در دست خودمان است

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی از اتفاقات دیدار مقابل والنسیا چندان رضایت ندارد.

لمپارد: سرنوشت در دست خودمان است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که می توانست با برتری در استادیوم مستایا صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را قطعی کند، با گل دقایق پایانی والنسیا در نهایت به نتیجه تساوی رضایت داد. فرانک لمپارد در مورد مصدویت تامی آبراهام و عملکرد متئو کواچیچ نیز صحبت کرده است.

 

1454382

 

فرانک لمپارد گفت: "نکته خوشحال کننده و مثبت این است که سرنوشت صعود هنوز در دستان خودمان است. هر دو تیم شانس های بسیار خوبی داشتیم و ما در نیبمه اول می توانستیم از موقعیت های خوب خود استفاده کنیم. احساس خوبی ندارم و خیلی علاقمند به اتفاقات این بازی نبودم، اما این شرایط ممکن است در فوتبال رخ دهد. ما مشکلات زیادی داشته ایم. متئو کواچیچ باید بیشتر وارد محوطه جریمه و اطراف آن شود و این یک پروژه پیش روی ما است، من از عملکرد کواچیح خوشحالم، اما او باید بیشتر گلزنی کند.

 

به نظر من پنالتی والنسیا درست نبود اما کپا روی این صحنه فوق العاده کار کرد و عکس العمل بسیار خوبی نشان داد. اما روی صحنه گل دوم، چنین موقعیت های برای دروازه بان ها دشوار است و ارسال خیلی بلند بود.

 

مصدومیت تامی آبراهام؟ در مورد شرایط او اطمینان ندارم. تامی آبراهام در رختکن است و ضربه ای به لگن وی وارد شده، اما به نظر می رسد آسیب دیدگی آنقدرها هم که به نظر می رسید شدید نیست."

دیدگاه‌ها