کد خبر : 1652234 | 07 آذر 1398 ساعت 10:50 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم عجیب دورتموند؛ سانچو چرا نیمکت‌نشین بود؟

جیدون سانچو که در بازی دیشب تیمش دورتموند مقابل بارسا نیمکت‌نشین شده بود در نیمه دوم به میدان آمد و تک‌گل تیمش را به ثمر رساند تا دورتموند بازی را با حساب 3-1 ببازد.

تصمیم عجیب دورتموند؛ سانچو چرا نیمکت‌نشین بود؟

به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو، پدیده انگلیسی دورتموند دیشب و زمانی که دیدار مهم این تیم با بارسلونا در نوکمپ آغاز شد روی نیمکت نشسته بود. نیمکت‌نشین کردن سانچو در این بازی باعث تعجب کارشناسان شده بود و لوسین فاوره سرمربی این تیم در این باره اظهاراتی کرد که تعجبها را بیشتر کرد. فاوره گفت که علت نیمکت‌نشین کردن سانچو این بوده که او به اندازه کافی تمرکز نداشته است.

 

1454477

 

ولی سانچو در ادامه این بازی ثابت کرد که مشکلش هر چه بوده کمبود تمرکز نبوده است. سانچو بین دو نیمه با نیکو شولتز تعویض شد و در دقیقه 77 بازی توانست گل تماشایی‌ای به ثمر برساند که تنها گل دورتموند در این بازی بود.

 

1454474

 

سانچو که در ادامه بازی یک بار هم توپ را به تیر دروازه کوبید، در دقیقه 77 توپ را از یولیان برانت دریافت کرد و سپس با یک ضربه به توپ و سپس شوتی سرکش دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرد. هر چند گل سانچو بیشتر به کار کم کردن تلخی شکست برای زردپوشان می‌آمد و دورتموندی‌ها در نهایت با حساب 3-1 شکست خوردند.

 

1454475

 

جیدون سانچو در شروع بازی به همراه دیگر بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن بود ولی سپس متوجه شد که باید روی نیمکت بنشیند و بازی را از روی نیمکت تماشا کند. رسانه‌های انگلیسی می‌گویند سانچو اخیرا در دورتموند با بی‌مهری کادر فنی مواجه شده و ممکن است به همین دلیل، زودتر از موعد مقرر این باشگاه را ترک کند.

 

دیدگاه‌ها