کد خبر : 1652257 | 07 آذر 1398 ساعت 13:45 | 47.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیونل مسی و رسیدن به رکورد هم تیمی سابق خود

لیونل مسی در سال ۲۰۱۹ از نظر ارسال پاس گل نیز بهترین بوده است.

لیونل مسی و رسیدن به رکورد هم تیمی سابق خود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد با نتیجه ۳-۱ از سد دورتموند عبور کند تا صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده باشد. لیونل مسی در بازی دیشب یک گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز برای لوئیس سوارز و آنتوان گریزمان ارسال کرد تا یک عملکرد بی نظیر دیگر از خود به جای گذاشته باشد.

 

فوق ستاره ۳۲ ساله باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۹ آمار فردی فوق العاده را به جای گذاشت. او در رقابت های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان آقای گلی دست یافت.

 

مسی در سال ۲۰۱۹ علاوه بر گلزنی در ارسال پاس گل نیز بهترین بوده است. بر اساس اعلام سازمان معتبر IFFHS این فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با کسب ۲۹۹ امتیاز به عنوان بهترین بازی ساز سال ۲۰۱۹ انتخاب شده است. مسی این عنوان را با اختلافی فاحش و بالاتر از بازیکنانی نظیر کوین دی بروینه و ادن هازارد به دست آورده است.

 

بعد از سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ حالا مسی در سال ۲۰۱۹ نیز این عنوان را برای چهارمین بار از آن خود کرده است. پیش از این تنها ژاوی هرناندز، هافبک سابق بارسلونا، موفق شده بود چهار بار این عنوان را به خود اختصاص دهد و حالا لیونل مسی در کنار این هم تیمی سابق خود قرار گرفته است. نکته دیگر این که اینستا پیش از این دو بار و بازیکنانی نظیر زیدان، مودریچ، کاکا و تونی کروس هر کدام یک بار قبل از این موفق به کسب این عنوان شده بودند.

 

1454526

دیدگاه‌ها