کد خبر : 1652272 | 07 آذر 1398 ساعت 15:30 | 217.9K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی لئو کوتاه آمد

شامی که اثر کرد؛ گریزمان به قلب مسی رفت

شب گذشته فرصت مناسبی بود تا مسی و گریزمان به شایعات پیرامون خود پاسخ بدهند. مسی متهم بود که حتی دوست ندارد به گریزمان در زمین پاس بدهد.

شامی که اثر کرد؛ گریزمان به قلب مسی رفت

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا باشگاه بارسلونا هنوز به دنبال یک نسخه فوق العاده از آنتوان گریزمان است؛ این اتفاقی است که تاکنون به شکل واقعی رخ نداده و او در بازی دیشب برابر دورتموند نیز کار را از روی نیمکت آغاز کرد. بخش اعظم سازگاری گریزمان با بارسلونا به رابطه وی با لیونل مسی بستگی دارد؛ رابطه ای که البته تاکنون به طرز فوق العاده شکل نگرفته است. پس از اتفاقات سال گذشته و رد پیشنهاد بارسا از سوی گریزمان در آخرین لحظات، مسی و دیگر ستاره های بزرگ بارسا از او به شدت خشمگین شدند.

 

 

1454423

 

 

زوج مسی و گریزمان در دیدارهای قبلی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هماهنگی کمی با یکدیگر داشتند. آمار یوفا نشان می‌دهد که این دو بازیکن کمتر در زمین به یکدیگر پاس داده اند. آنها در هر بازی سعی می کنند که هماهنگی بیشتری پیدا کنند اما تا به حال به شکل فوق العاده ای موفق به انجام این مهم نشده اند.

در بازی دیشب مقابل دورتموند مسی یک پاس به آنتوان گریزمان داد که او با یک ضربه توپ را به پاهای رومن بورکی کوبید. دقایقی بعد اما اوضاع به شکل دیگری رقم خورد و آنتوان گریزمان روی حرکتی مشابه با پاس لیونل مسی در یک موقعیت بسیار خوب قرار گرفت و موفق شد یک گل زیبا به ثمر رساند و شادی گل خود را با فوق ستاره آرژانتینی به شکل جالبی تقسیم کرد. گریزمان حالا کم کم به فرم خوب خود بازگشته است؛ اتفاقی که تیم ارنستو والورده برای موفقیت، به آن نیاز مبرم دارد.

 

 

1454425

 

 

این اولین گل او روی پاس مسی بود تا یک اتفاق تاریخی رقم بخورد. از این پس می توان انتظار داشت که ستاره فرانسوی گل های بیشتری را روی پاس های نابغه آرژانتینی به ثمر برساند.

چند روز پیش بود که گریزمان فاش کرد در یک ضیافت شام با مسی و سوارز شرکت کرده و اینگونه به شایعات اختلافش با مسی واکنش نشان داد. ضیافت شامی که شب گذشته تاثیر خود را نشان داد. اگر تا پیش از این گفته می شد مسی حتی در زمین تمایلی برای پاس دادن به گریزمان ندارد، حالا باید منتظر ماند و از گل های دیگر گریزمان روی پاس های مسی صحبت کرد.

به نظر می رسد که حضور گریزمان در بازی حساس روز شنبه برابر اتلتیکو قطعی باشد. با توجه به مصدومیت دمبله و هماهنگی مسی و گریزمان در بازی شب گذشته، ستاره فرانسوی جایگاه ثابتی برابر تیم سابق خود خواهد داشت. در دیداری که بدون شک جو ورزشگاه وندا متروپولیتانو بر علیه او خواهد بود.

 

 

1454527

 

 

بهبود روابط مسی و گریزمان تنها نکته مثبت بازی دیشب برای بارسلونا نبود. ایوان راکیتیچ نیز دیشب پس از 67 روز برای اولین بار در ترکیب ثابت بارسلونا قرار گرفت تا او نیز به نوعی احیا شود. همچنین ساموئل اومتیتی نیز که در ماه‌های اخیر از مصدومیت رنج می برد در ترکیب اصلی بلوگرانا قرار گرفت و اتفاقا نتوانست عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. او در طول بازی دیشب اشتباهات بسیار کمی انجام داد و امیدوار کننده ظاهر شد.

دیدگاه‌ها