کد خبر : 1652274 | 07 آذر 1398 ساعت 15:38 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاری: باخت ما مقابل سپاهان عادلانه نبود

مدافع چپ پیکان تصمیمات داوری را در حذف تیمش مقابل سپاهان تاثیرگذار دانست و به انتقاد از عملکرد حاج ملک پرداخت.

ستاری: باخت ما مقابل سپاهان عادلانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، حواشی دیدار دو تیم سپاهان و پیکان پایان نیافته و خودروسازان همچنان خود را شایسته حذف از جام حذفی و شکست مقابل شاگردان امیر قلعه نویی نمی‌دانند. محمد ستاری، مدافع چپ موفق این فصل پیکان درباره عملکرد تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: می‌دانستیم بازی خیلی مهمی داریم و به طور کامل سپاهان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم یکی از کامل‌ترین تیم‌های امسال است که توانسته تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتور را از پیش رو بردارد. شرایط روحی خوب و میزبانی و حضور تماشاگر از امتیازات سپاهان بود. من خودم 2 سال در اصفهان بودم و می‌دانستم در نقش جهان بازی کردن آنهم در جام حذفی چقدر سخت است. سپاهان در این فصل 2 تیم کامل دارد و در هر دو جام مدعی است.

 

وی در مورد سابقه همکاری با قلعه‌نویی گفت: من یک سال خوب را با آقای قلعه‌نویی در ذوب آهن کار کردم. خاطرات خوبی داریم و نایب قهرمان لیگ شدیم و در آسیا از گروه صعود کردیم ولی در مرحله بعدی به استقلال خوردیم و حذف شدیم و اینکه کاملاً از شیوه و تفکر او شناخت داشتم و هم من و هم بقیه اعضای تیم به خوبی می‌دانستیم که بازی خیلی سختی داریم.

 

مدافع پیکان در مورد اعتراض این تیم به عملکرد داور مسابقه گفت: به نظرم بازی عادلانه‌ای نبود و کادر داوری کامل با تیم سپاهان بود. صحنه گل دوم را همه دیدند که وقتی توپ ارسال می‌شود 3 بازیکن آنها کامل و با اختلاف در آفساید هستند. این گل در دقیقه 46 و در وقت اضافه به ثمر رسید که اگر زده نمی‌شد در نیمه دوم کار به تساوی کشیده می‌شد و سرنوشت بازی عوض می‌شد. همه می‌دانند وقتی در دقیقه آخر نیمه اول گل می‌خوری با روحیه بد به رختکن می‌روی و روی کل بازی تاثیر دارد ولی با این وجود ما نیمه دوم کامل بازی را در اختیار داشتیم و یک توپ به تیرک زدیم و توپ دیگر به بازیکن خودمان خورد و از روی خط دروازه به بیرون رفت و به نظرم اگر اشتباه داوری نبود ما بازی را می‌بردیم. اشتباه دیگر کادر داوری این بود که کاملاً جلوی چشم کمک داور مرتضی منصوری بازیکن ما را زد که اگر اخراج مستقیم نداشت صد در صد کارت زرد را باید می‌داد که کارت دوم او محسوب می‌شد و اخراج می‌شد. وقتی در دقیقه 30 جام حذفی تیم 10 نفره شود خیلی روی کارش تاثیر می‌گذارد آنهم در شرایطی که بازی هنوز یک - هیچ بود. در این صحنه همان کمک داوری که آفساید را اعلام نکرده بود آنهم آفساید به آن واضحی را در کنار این اشتباه خیلی بحث برانگیز است. این اشتباهات اگر نبود می‌توانست روند بازی را تغییر دهد. جام حذفی مثل لیگ نیست و جای جبران نداری و الان هم تیم ما حذف شد. حالا همه کارشناسان هم بگویند آفساید و اخراج چیزی به تیم ما اضافه نمی‌کند چرا که جام حذفی بازی تک موقعیت‌ها و تک اشتباهات است و داور در این بازی همه جوره کمک کرد به سپاهان.

 

ستاری در مورد عملکرد خوب پیکان در این بازی گفت: خوشبختانه تیم ما خیلی خوب بازی کرد و در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی هم آقای قلعه‌نویی عنوان کرد که هیچ تیمی تا الان نتوانسته بود این فشار را روی ما بیاورد. موقعیت‌های زیاد و خوبی داشتیم و من تا بحال ندیده بودم سپاهان جلوی تیمی در شهر خودش در این 2 سال از قدرت میزبانی استفاده کند و کامل در زمین خودش باشد. اگر یک مقدار شانس با ما یار بود توپ دقایق آخر که به تیر خورد وارد دروازه شده بود، بازی وقت اضافه کشیده می‌شد و هر اتفاقی ممکن بود در ادامه بیافتد. همه دیدند چه تیم خوبی داریم و جایمان اینجای جدول نیست. امیدوارم از طرف باشگاه به ما کمک شود که از لحاظ مالی شرایط بهتری پیدا کنیم. می‌دانم که آقای شیعی و هیات مدیره تلاش‌شان را می‌کنند ولی خب الان همه دیگر اوضاع اقتصادی جامعه را می‌دانند و امیدواریم هرچه زودتر این تلاش به ثمر بنشیند و تیم با روحیه بیشتر وارد مسابقه شود.

 

مدافع پیکان در مورد عملکرد خوب خودش در بازی با سپاهان که البته با بدشانسی همراه بود هم گفت: یک بازی خوب از کل تیم ما بود و نه فقط من بلکه همه تیم بازی خوبی انجام دادند. متاسفانه یک مقدار بدشانس بودم و می‌توانستم پاس گل بدهم. دوتا پاس خوب دادم که هر دو ضربه قسمت جابر انصاری بود که به نظرم از بهترین‌های تیم ما است و بعد از مصدومیتش خیلی به تیم کمک می‌کند و بازیکن توانمندی است. یک توپش به تیرک خورد و یک توپ به بازیکن خود ما خورد و بیرون رفت و بدشانس بودیم.

 

وی در مورد بازی بعدی پیکان با تراکتور گفت: بازی بعدی ما روز شنبه با تراکتور است و از تیم‌های مدعی امسال است ولی با تمام احترامی که برای تیم حریف قائل هستم ما می‌رویم که یک 3 امتیاز از این دیدار بگیریم.

دیدگاه‌ها