کد خبر : 1652281 | 07 آذر 1398 ساعت 16:14 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

جیسون مک آتیر:

لیورپول از پیروزی های پیاپی خسته نمی شود

جیسون مک آتیر، بازیکن سابق لیورپول، از سرمربی و کادر مدیریتی حال حاضر این تیم تمجید کرد.

لیورپول از پیروزی های پیاپی خسته نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، لی لیورپول ۱۲ ماه شگفت انگیز را در سال ۲۰۱۹ سپری کرد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی دست یافتند و تا آستانه کسب جام لیگ برتر نیز پیش رفتند. شاگردان یورگن کلوپ در فصل جدید لیگ برتر نیز نمایش فوق العاده ارائه داده‌اند و تا به اینجا صدرنشین مطلق رقابت‌ها هستند. لیورپول به جز جام لیگ قهرمانان اروپا در ابتدای فصل موفق شد با شکست چلسی سوپر جام یوفا را نیز فتح کند؛ آن ها در ادامه نیز رقابت های جام باشگاه‌های جهان را در پیش رو دارند و قطعا شانس اول کسب قهرمانی در آن رقابت‌ها نیز به حساب می آیند.

 

جیسون مک آتیر، بازیکن سابق لیورپول، مصاحبه جالبی در رابطه با روند این تیم انجام داده است. او در این باره گفت: "لیورپول از پیروزی‌های پیاپی خسته نمی شود. اما قطعاً چیزهایی برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد. لیورپول در این فصل چند بار در بازی های مثل استون ویلا و شفیلد یونایتد در دقایق پایانی به پیروزی رسید."

 

مک آتیر در ادامه پیرامون تساوی دیشب لیورپول مقابل ناپولی گفت: " به نظر من کلین شیت کردن امری بسیار مهم است. پایه و اساس یک عملکرد خوب بسته نگه داشتن دروازه است؛ اتفاقی که در بازی دیشب رخ نداد. با این وجود ما لیورپول مقابل ناپولی فرصت‌های زیادی را ایجاد کرد اما پیروزی حاصل نشد."

 

این بازیکن سابق لیورپول در پایان گفت: " در گذشته لیورپول تیم بی‌ثباتی بود؛ مدیران و سرمربیان این تیم دائماً دچار تغییر می شدند اما حالا شرایط تغییر کرده و ثبات به تیم بازگشته است. در حال حاضر افراد بزرگی باشگاه را اداره می‌کنند. آنها افرادی هستند که به تاریخ و میراث لیورپول احترام می‌گذارند."

دیدگاه‌ها