کد خبر : 1652318 | 07 آذر 1398 ساعت 19:45 | 48.9K بازدید | 0 دیدگاه

نایب رئیس سابق موناکو:

نمی دانم چه زمانی ولی امباپه به رئال خواهد رفت

وادیو واسیلی اف معتقد است که کیلیان امباپه را روزی قطعا با پیراهن رئال مادرید خواهیم دید.

نمی دانم چه زمانی ولی امباپه به رئال خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2017 بود که کیلیان امباپه به عنوان پدیده فوتبال اروپا خواهان جدایی از موناکو شد. او فصلی به یادماندنی با موناکو رقم زده بود و می خواست وارد یک چالش بزرگتر شود.

 

 

1454616

 

 

رئال مادرید سخت به دنبال جذب او بود و مذاکراتی بسیار خوب نیز با موناکو داشت. در یک مقطع رسانه های اسپانیایی خبر از توافق نهایی دو باشگاه دادند و اینکه رئال 180 میلیون یورو برای جذب امباپه پرداخت خواهد کرد اما در نهایت او با چرخشی عجیب راهی پاری سن ژرمن شد.

امباپه که متولد پاریس است، ترجیح داد فوتبالش را در زادگاهش ادامه دهد و حالا در سومین فصل حضورش در پی اس جی تبدیل به ستاره تعیین کننده این تیم شده است. رئال البته همچنان فعالیت های امباپه را زیر نظر دارد و گفته می شود تابستان بعد برای جذب وی وارد عمل خواهد شد.

 

 

1448743

 

 

وادیم واسیلی‌اف، نایب‌رییس سابق باشگاه موناکو اطمینان دارد که امباپه روزی به رئال خواهد رفت: «چه زمانی این انتقال انجام می‌شود؟ نمی‌دانم. اما انجام شدنش حتمی است. پیشنهاد رئال مادرید برای موناکو بسیار جذاب بود. اما امباپه به من گفت وادیم، برایم خیلی زود است که به رئال بروم. من بیشتر از یک سال نیست که در کشورم بازی می‌کنم. من اهل پاریس هستم و نمی‌خواهم که در حال حاضر کشورم را ترک کنم. من می‌خواهم این‌جا بازیکن بزرگی شوم. رئال مادرید برایم صبر خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها