کد خبر : 1652327 | 07 آذر 1398 ساعت 21:10 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

آستانه 2-1 یونایتد: شکست شیاطین جوان

منچستریونایتد در دیداری از رقابت های لیگ اروپا در خانه آستانه قزاقستان با نتیجه 2-1 شکست خورد.

آستانه 2-1 یونایتد: شکست شیاطین جوان

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که اوله گنار سولسشر با توجه به قطعی شدن صعود تیمش، به تعدادی از بازیکنان جوانش میدان داد، منچستریونایتد ابتدا با گل جسی لینگارد پیش افتاد اما در نیمه دوم دو بار دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت متحمل یک شکست شدند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس لینگارد، گرین‌وود صاحب موقعیت شد اما شوت او را اریک مهار کرد.

حملات یونایتدها ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 10 این تیم به گل برتری رسید. با پاس لوک شاو بود که لینگارد پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، دروازه آستانه را باز کرد.

 

1454632

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 21، بار دیگر این منچستریونایتد بود که می توانست به گل برسد اما این بار ضربه لینگارد با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

یک دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش روی دروازه شیاطین سرخ را ایجاد کند اما ضربه روتاریو هم راهی به چهارچوب دروازه منچستریونایتد پیدا نکرد.

بازی با همین روال ادامه داشت و در ادامه موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 منچستریونایتد به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم میزبان شروع بهتری داشت و در دقیقه 54، چیزی نمانده بود که مائفسکی گل تساوی را به ثمر برساند اما هیچ یک از دو ضربه پیاپی او، قفل دروازه حریف را باز نکرد.

اما فشار حملات آستانه سرانجام در دقیقه 55 نتیجه داد و این تیم توانست کار را به تساوی بکشد. روی پاس مرتضائف بود که شومکو صاحب موقعیت شد و شوت دقیق او در گوشه دروازه منچستریونایتد جای گرفت.

1454631

 

پس از این گل یونایتدها پیش کشیدند اما در دقیقه 62، این تیم میزبان بود که به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی بود که ارسال روکاوینا در محوطه جریمه به برنارد برخورد کرد و یک گل به خودی برای آستانه شکل گرفت.

 

1454630

 

بعد از این گل  اما این تیم میزبان بود که می توانست در دقیقه 73 به گل سوم برسد ولی ضربه سیگورجانسن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی شاگردان سولسشر تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و موقعیت های خوبی هم داشتند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری 2-1 آستانه به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها