کد خبر : 1652361 | 08 آذر 1398 ساعت 11:20 | 91K بازدید | 0 دیدگاه

اوج‌گیری انتقادها از سرمربی بوروسیا دورتموند در آلمان

9-0-2: سیستم جدید لوسین فاوره در دورتموند!

شکست 3-1 دورتموند مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انتقادهای زیادی به لوسین فاوره سرمربی زردپوشان وارد کرده و در آلمان گفته می‌شود سیستم او در این بازی 9-0-2 بوده است.

9-0-2: سیستم جدید لوسین فاوره در دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 دورتموند مقابل بارسلونا در نوکمپ که روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد انتقادها از او در آلمان اوج گرفته و بسیاری خواهان اخراج او از دورتموند شده‌اند. ولی واضح است که شکست خوردن از بارسلونا در نوکمپ برای هیچ تیمی عجیب نیست و بارسایی‌ها از 35 بازی خود در نوکمپ در لیگ قهرمانان اروپا تا کنون 31 بار به پیروزی رسیده‌اند. پس علت واقعی جو سنگین علیه فاوره را باید به عملکرد تیم او در هفته‌های اخیر در بوندس‌لیگا مرتبط دانست تا بازی مقابل بارسا.

 

1454677

 

زوددوریچه زایتونگ می‌گوید علت اصلی ناراحتی هواداران دورتموند از فاوره سبک بازی عجیب و غریب تیم در هفته‌های اخیر است. میشائیل زورک مدیر ورزشی تیم بعد از بازی مقابل بارسلونا گفت که این باخت نمی‌تواند ما را از بحران خارج کند. اشاره او احتمالا به ده گلی است که دورتموند در سه بازی اخیر خود دریافت کرده است. این روزنامه می‌گوید به فاوره اولتیماتومی داده نشده بلکه به او فهمانده‌اند که ماندن یا نماندنش در این تیم به نتیجه بازی بعدی با هرتا برلین بستگی دارد.

 

دورتموند در نوکمپ تنها ده دقیقه اول و پانزده دقیقه آخر بازی عملکرد خوبی داشت و در بقیه لحظات مقهور کامل بارسا و ستاره‌اش لیونل مسی بود که هم گل زد و هم دو پاس گل داد. دورتموند در بازی مقابل بارسا دقیقا همانقدر ضعیف و بی‌انگیزه ظاهر شد که سه هفته پیش در مونیخ و در دربی بزرگ آلمان مقابل بایرن مونیخ ظاهر شده و شکست خورده بود.

 

1454453

 

آنچه هواداران دورتموند را شگفت‌زده کرده این است که فاوره در نوکمپ بازی را با شش مدافع آغاز کرده بود. او در دو جناح چپ و راست هم از دو مدافع یعنی اکسل ویتسل و ویگل استفاده کرده بود و رویس و برانت تنها بازیکنان دورتموند بودند که در این بازی نقش تهاجمی به عهده داشتند. به همین علت است که زوددویچه آرایش تیم فاوره در مقابل بارسلونا را به عنوان سیستمی جدید توصیف کرده و از آن به عنوان سیستم 9-0-2 یاد کرده است.

 

1454676

 

دورتموند در مقابل بارسلونا در همان نیمه اول شکست کامل خورده بود و البته این اتفاقی بود که در بازی مقابل پادربورن در بوندس‌لیگا هم برای زردپوشان افتاد و فاوره مجبور شد بین دو نیمه در حالیکه تیمش 3-0 از حریف عقب افتاده بود سه بازیکن را تعویض کند تا تیمش با سیستمی کاملا متفاوت با نیمه اول بازی کند. در نوکمپ هم با شروع نیمه دوم جیدون سانچو که فاوره در نیمه اول به دلیلی نامشخص نیمکت‌نشینش کرده بود به میدان آمد و یک گل زیبا هم زد ولی حضور او در یک نیمه برای برگرداندن ورق به نفع دورتموند کافی نبود.

 

دیدگاه‌ها