کد خبر : 1652383 | 08 آذر 1398 ساعت 13:56 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوری: اونای امری از آرسنال اخراج شد

باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد اونای امری از سرمربی‌گری این تیم اخراج شده و فردی لیونگ‌برگ به عنوان مربی موقت هدایت آرسنال را به دست خواهد گرفت.

فوری: اونای امری از آرسنال اخراج شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازی دیشب و متعاقب آن شکست 2-1 آرسنال مقابل آینتراخت فرانکفورت انتظار می‌رفت اونای امری سرمربی این تیم به زودی از طرف باشگاه کنار گذاشته شود، در نهایت لحظاتی پیش باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که اونای امری از این تیم اخراج شده و دستیار او فردی لیونگ‌برگ موقتا هدایت تیم را به دست خواهد گرفت.

 

1454726

 

در بیانیه باشگاه آرسنال چنین آمده:" ما از اونای و همکارانش که برای برگرداندن تیم به  سطحی که ما همه انتظار داریم و خواسته همه ما است بی‌وقفه تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنیم. ما برای اونای و تیمش آرزوی موفقیت‌های آتی داریم. تصمیم باشگاه به دلیل نتایج و عملکردهایی اتخاذ شده که در سطح مورد نظر ما نبود. ما از فردی لیونگ‌برگ خواسته‌ایم که به عنوان مربی موقت مسئولیت تیم اول باشگاه را به عهده بگیرد. ما به فردی اعتماد کامل داریم و می‌دانیم که او تیم را در مسیر پیشرفت هدایت خواهد کرد. جستجو برای یک مربی جدید آغاز شده و زمانی که این روند به پایان برسد، بیانیه‌ دیگری منتشر خواهیم کرد".

 

1454725

 

 

دیدگاه‌ها