کد خبر : 1652403 | 08 آذر 1398 ساعت 16:15 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با آلاوس

زیدان: توپ طلا؟ بازیکنان رئال در دنیا بی رقیبند

زین الدین زیدان رئال را بزرگترین باشگاه دنیا می داند و معتقد است بازیکنانش در دنیا بهترین هستند.

زیدان: توپ طلا؟ بازیکنان رئال در دنیا بی رقیبند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که روزهای بسیار خوبی را سپری می کند، پس از تساوی برابر پی اس جی خود را به منظور رویارویی برابر آلاوس مهیا می کند. دیداری که فردا 15.30 در مندیسوروسا برگزار خواهد شد. رئال در لالیگا به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بارسا در رده دوم قرار دارد و در صورت پیروزی موقتا صدرنشین خواهد شد.

 

 

1450473

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« بازی با پی اس جی تمام شد و حالا باید برابر آلاوس قرار بگیریم. شناخت خوبی از این تیم داریم و می دانیم که از ابتدای فصل چه روندی را طی کرده اند. بازی بسیار مهمی برابر یک تیم دشوار پیش رو داریم. باید از دقیقه یک جدی و جنگنده باشیم.»

 

جدایی وینیسیوس در زمستان:« وینیسیوس زمستان از رئال نخواهد رفت. ما 26 بازیکن داریم و درست است که او خیلی برای ما بازی نکرده ولی روی او حساب می کنم. الان زمان مناسبی برای حرف زدن در مورد آینده وینیسیوس نیست ولی او خیلی سریع می تواند به یک بازیکن تعیین کننده بدل شود.

مشکل اینجاست که یک بازیکن دیگر(رودریگو) توانست از فرصت خود به خوبی استفاده کند. وقتی مجبورید تعداد زیادی بازیکن را خط بزنید، شایعات هم شروع می شوند. وینیسیوس باید آماده باشد تا زمانی که به او فرصت می رسد، بدرخشد. چیزی که نسبت به فصل گذشته تغییر کرده این است که ما حالا هازارد و رودریگو را داریم. وینی خوب تمرین می کند و سال گذشته هم عملکرد خوبی داشت ولی حالا رقبای بیشتری دارد و من به عنوان مربی باید ترکیب اصلی را انتخاب کنم. این وظیفه من است و تغییر نخواهد کرد.»

 

 

1444947

 

 

بنزما خارج از نامزدهای تیم اروپا:« نمی دانم در حق او بی انصافی شد یا نه ولی شک ندارم که همه هواداران رئال به کریم افتخار می کنند. مهم همین است و خودم را درگیر مسائل دیگر نمی کنم.»

 

توپ طلا:« من بهترین های دنیا را در اختیار دارم و این را همیشه گفته ام؛ چون یک واقعیت است. تمام کسانی که در رئال هستند، بهترینند و در بزرگترین باشگاه دنیا بازی می کنند. نمی توانم به طور مشخص بگویم که کدام یک بهترین هستند. از نگاه من، همه در بالاترین سطح قرار دارند.»

 

حرف های حاشیه ای پیکه در مستند بارسا:« هر کسی آزاد است هر چه می خواهد بگوید و برای من مهم بازی فردا برابر آلاوس است.»

 

تضمین برای ال کلاسیکو:« روی برگزاری بازی حساب می کنیم و زمانی که تاریخ بازی فرا برسد، خواهیم دید شرایط چگونه خواهد بود. ما باید 18 دسامبر در بارسلونا باشیم ولی قبل از آن بازی دیدارهای مهم دیگری پیش رو داریم.»

 

 

1454288

 

 

هازارد در ال کلاسیکو:« نمی توانم از حالا بگویم او به ال کلاسیکو می رسد یا خیر. همه چیز به روند پیشرفت او بستگی دارد. او ضربه شدیدی در بازی با پی اس جی دریافت کرد و هرچند مشکل خاصی نبود ولی باید ببینیم درد در ناحیه مصدوم او چه زمانی از بین می رود. انتظار دارم او را هفته دیگر در تمرینات ببینم.»

 

بیل:« ما همه در کنار بیل هستیم و امیدوارم هواداران نیز از او حمایت کنند. مسائل حاشیه ای نباید روی روند کارمان تاثیر منفی بگذارد.»

 

اخراج اونای امری:« برای او بسیار متاسفم. وقتی یک مربی برکنار می شود، ناراحت کننده است و امری نیز یک مربی بزرگ است. مطمئنم که خیلی زود هدایت تیمی دیگر را بر عهده خواهد گرفت.»

 

 

1454729

 

 

دیدگاه‌ها