کد خبر : 1652418 | 08 آذر 1398 ساعت 17:26 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

مونیه:

هازارد آخرین نفری است که دوست دارم مصدوم شود

توماس مونیه دفاع راست بلژیکی پی اس جی باعث مصدومیت ادن هازارد در جریان بازی با رئال مادرید شد.

هازارد آخرین نفری است که دوست دارم مصدوم شود

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 62 بازی رئال و پی اس جی بود که ادن هازارد پس از خطای مونیه نقش بر زمین شد و 5 دقیقه بعد جای خود را به گرت بیل داد. هازارد که آشکارا از ناحیه مچ پا درد داشت، با چهره ای نگران کننده به رختکن رفت و بلافاصله راهی کلینیک باشگاه شد.

رئالی ها شدیدا نگران هازارد بودند و به نظر می رسید او دچار شکستگی شده اما صبح چهارشنبه بود که تیم پزشکی رئال اعلام کرد او فقط دچار کوفتگی شده و شکستگی در کار نیست. به این ترتیب هازارد تنها 10 روز به دور از میادین خواهد ماند و مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو ندارد.

 

 

1454803

 

 

توماس مونیه هم تیمی هازارد در تیم ملی بلژیک، از مصدومیت این بازیکن ناراحت است. او به خبرنگاران گفت:« دوست ندارم هیچ بازیکنی را مصدوم کنم چه برسد به هازارد. او آخرین نفری است که می خواهم مصدومیتش را ببینم. از این اتفاق بسیار ناراحتم و در روزهای اخیر چندبار با او تماس گرفته ام ولی موفق به صحبت نشده ایم. با سه هم تیمی ادن حرف زدم و گفتند که خیلی ناراحت است.

وقتی شنیدم مصدومیتش شدید نیست، واقعا خوشحال شدم. هازارد در بهترین شرایط قرار داشت و عجیب نیست که رئالی ها اینقدر نگرانش بودند. او واقعا یک ستاره بزرگ است.»

 

دیدگاه‌ها