کد خبر : 1652419 | 08 آذر 1398 ساعت 17:44 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 2 شهرداری تبریز 0

لیگ یک/ داماش به بالای جدولی ها رسید

داماش گیلان اولین دیدار هفته پانزدهم لیگ دسته اول را به سود خود کرد. آنها در دیدار برابر شهرداری تبریز توانستند به برد ارزشمندی دست پیدا کنند.

لیگ یک/ داماش به بالای جدولی ها رسید

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول، امروز و از ساعاتی پیش تیم داماش گیلان توانست برابر حریف تبریزی خود به برتری برسند. در این دیدار که رشتی ها میزبانی آن را برعهده داشتند در نهایت با دو گل به سود آنها به ثمر رسید.


داماشی ها که به عنوان اولین میزبان بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته اول به میدان می رفتند به خوبی می دانستند که در صورت استفاده از موقعیت ها می توانند برابر تیم قعرنشین جدول رده بندی یعنی تیم شهرداری تبریز به برتری برسند و همین اتفاق هم افتاد.


حملات رشتی ها از همان دقایق ابتدایی بازی شروع شد و در نهایت در نهمین دقیقه دیدار بود که یک حرکت زیبای تیمی در نهایت اولین گل بازی را به همراه داشت. در این دقیقه سعید باقرپسند توانست اولین گل دیدار را به ثمر برساند.


البته حملات تیم میزبان به همین جا ختم نشد و تا پیش از پایان نیمه اول این دیدار، گیلانی ها توانستند یک بار دیگر دروازه حریف خود را باز کنند. این بار در دقیقه 43 سینا شاه عباسی برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد تا پیش از پایان نیمه اول، داماشایی ها توانستند مقتدرانه بازی را به سود کنند و پا به رختکن بگذارند.


در نیمه دوم اما اتفاقات بازی به گونه ای دیگر افتاد و بازیکنان داماش به مانند 45 دقیقه ابتدایی به دنبال گلزنی نبودند و البته به دلیل محافظت از گل های خود، حالا دیگر چشم به ضدحملاتی داشتند تا بتوانند بازی را با اختلاف همین دوگل به پایان برسانند و همین طور هم شد و شهرداری چی ها در حد آنها نبودند تا بتوانند برابر یاران سیامک فراهانی به برتری برسند.


حالا داماشی ها با کسب سه امتیاز مهم این بازی توانستند خود را 24 امتیازی کنند و به دلیل تفاضل گل در رده پنجم جدول رده بندی قرار بگیرند. در سوی دیگر نیز تیم شهرداری کماکان 5 امتیازی باقی ماند تا در انتهای جدول قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها