کد خبر : 1652426 | 08 آذر 1398 ساعت 18:44 | 109K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: فردا می خواهم واقعیت استقلال را ببینم

سرمربی استقلال امیدوار است فردا تیمش بتواند نتیجه مناسبی برابر تیم مدعی سپاهان بگیرد.

استراماچونی: فردا می خواهم واقعیت استقلال را ببینم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در شرایطی به مصاف سپاهان می رود که آبی ها امیدوار هستند با پیروزی در این بازی به نهمین برد پشت سر هم برسند و البته جای طلایی پوشان را در رتبه دوم جدول رده بندی بگیرند.

 

آندره آ استراماچونی با حضور در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان پاسخ خبرنگاران را داد:

 

می خواهم واقعیت تیمم را ببینم


بازی فردا برای استقلال یک دیدار مهم است، چون در این 5 ماه خیلی پیشرفت کردیم. می‌خواهم فردا واقعیت پیشرفت تیمم را ببینم که چقدر رو به جلو حرکت کردیم. من الان در یک امتحان سخت برابر سپاهان هستم تا ببینم تیمم در این شرایط چه قدر پیشرفت کرده است.

 

شرایط استقلال و اینتر متفاوت است


فکر می‌کنم در مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این 10 بازی تیم خوب و کاملی بوده است. صادقانه بگویم که شرایط در اینترمیلان خیلی متفاوت بود. در اینتر زمانی که مشکل به وجود آمد تیم در هفته 3  بازی می‌کرد که ما در آن زمان خیلی مصدوم در تیم داشتیم. بازیکنان مهم ما خیلی مصدوم شدند ولی شرایط این‌جا متفاوت است چون تیم انرژی خوب و بالایی دارد. من از پیشرفت تیم رضایت دارم. به خصوص به خاطر اینکه بازیکنانم فوتبالی را بازی می‌کنند که نسبت به گذشته متفاوت است.

 

 

1454971

 

فردا امتحان مهمی داریم


می‌دانم که مسیر سخت و طولانی است و قطعا نتایج تا روز آخر هیچوقت نتایج مثبت نخواهد بود. من الان منتظر هستم ببینم بازیکنانم در شرایط سخت چگونه عکس‌العمل نشان می‌دهند. فکر می‌کنم که فردا امتحان خیلی سخت و مهمی خواهیم داشت.

 

قلعه نویی بهترین مربی ایران است


اول از همه باید بگویم زمانی که در استقلال شروع به کار کردم سعی کردم ذهنیت بازیکنان را تغییر بدهم و سعی کردم فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم. بعد از آن شروع مشکلی که داشتیم تیم عملکردی که می‌خواهیم را ارائه می‌دهد ولی این به این معنی نیست که بتوانیم همه بازی‌ها را ببریم. چیزی که از بازیکنانم خواستم درخواستی است که قبل از بازی با تراکتور داشتم که نمی‌توانیم به طرفداران قول پیروزی بدهیم ولی می‌توانیم قول بدهیم که در زمین استقلالِ هجومی را به نمایش بگذاریم و برای توپ‌ها بجنگیم تا بازی را ببریم. فردا در مقابل بهترین مربی ایران بازی می‌کنیم. فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی نمونه‌ای برای مربیان جوان است. مطمئن هستم که برای این بازی به بهترین نحو آماده شده‌اند.

 

 

سپاهان بازی کوتاه و بلند را خوب بلد است


من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم. نکات کلیدی بازی تمرکز دفاع وسط ما است. به این دلیل که سپاهان بازیکنان با کیفیتی دارد که در محوطه جریمه حتی در فضای کم هم می‌توانند گلزنی کنند. تفاوت سپاهان با ما این است که آن‌ها هم فوتبال کوتاه بازی می‌کنند و هم فوتبال بلند. ما دوست داریم پرس کنیم و سلاح آن‌ها در برابر این پرس استفاده از توپ‌های بلند است. نکته کلیدی درباره تیم من هوشمندی هافبک‌ها خواهد بود که باید بازی‌خوانی خوبی داشته باشند و بدانند چه زمانی باید حمله و چه زمانی باید پرس کنند. من به قلعه‌نویی کمک کردم تا از این اطلاعات استفاده کند.

 


چشمی و اسماعیلی آماده نیستند


چشمی و اسماعیلی 100 درصد آماده نیستند. چشمی در تمرین ضربه خورده است. اسماعیلی هم ضربه‌ای به عضله‌اش در بازی با نساجی خورد. به احتمال بیشتر از 50 درصد در ترکیب خواهد بود و در بدترین حالت او را روی نیمکت خواهیم داشت. دانشگر هم به خاطر مسائل انضباطی در لیست نخواهد بود.

دیدگاه‌ها