کد خبر : 1652437 | 08 آذر 1398 ساعت 19:07 | 74.5K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: مثل بعضی از تیم‌ها وزیر و وکیل نداریم

سرمربی سپاهان از انگیزگی بالای بازیکنانش برای کسب نتیجه مناسب برابر تیم سابقش می گوید.

قلعه‌نویی: مثل بعضی از تیم‌ها وزیر و وکیل نداریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان فردا برای رسیدن به صدر جدول و البته ایجاد اختلاف با تیم های پایین تر از خود نیاز به کسب سه امتیاز خانگی برابر استقلال دارد.

 

امیرقلعه نویی با حضور در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

 

بازی فردا فینال زودرس است
بازی فردا یک فینال زودرس است و دو تیم شرایط خوبی دارند. امیدوارم دیدار خوبی را شاهد باشیم. در چند بازی که در این سالها استقلال و سپاهان انجام دادند، هواداران راضی بودند و نوع بازی دو تیم بسته نیست و هر دو تیم می‌خواهند فوتبال تمیز و باز را نشان بدهند. من چند بازی استقلال را دیدم و آنها به دنبال این نیستند به هر طریق نتیجه را بگیرند.

 

فردا  بازی خوبی خواهید دید
امیدوارم در فوتبال ایران این جا بیفتد که تیم‌ها فوتبال خوبی بازی کنند چون نتیجه در دستان خدا است. من مطمئن هستم فردا همه بازی خوبی خواهند دید. در دیدار برابر پیکان نیز همه بازی خوبی را دیدند. از این بابت به آقای فرکی تبریک می‌گویم. او میتوانست بیاید و مثل بعضی مربیان فوتبال را طور دیگری بازی کند و بازیکنانش خودشان را به زمین بیندازند اما این کار را نکرد و بازی خوبی انجام داد. فوتبال ما به اینگونه رفتارها و بازی‌ها نیاز دارد.

 

از بازیکنانم گله دارم
ما هم تیمی هستیم که فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم. فقط یک گله از بازیکنانم دارم که توپ‌های بالای 90 درصد را گل نمی‌کنند. شاید حق با بازیکنانم باشد ولی ما درخواست داشتیم بعد از بازی با نفت و بلاتکلیفی یک بازی حذفی برای ما گذاشتند که باعث تحلیل ما شد. بعد از بازی با پیکان هم فرصت ریکاوری نداشتیم. ما از سازمان لیگ درخواست کردیم که بازی ما را عقب بیندازند و بازی را به روز دوشنبه بیندازند ولی سازمان لیگ پشت ما نیست و ما وزیر و وکیل نداریم که حمایتمان کند! هر تیمی فردا میانه میدان را در دست بگیرد می‌تواند نتیجه را به سود خود رقم بزند.

 


یکسری از بازی ها مهم هستند
یکسری بازی ها برای برخی مربیان و بازیکنان متفاوت است. مثلا بازی بعد از استقلال مقابل نساجی باید انگیزه بازیکنان را بالا ببریم. همانطور که گفتم بازی فردا فینال زودرس است و کمتر در لیگ به وجود می‌آید که تیم‌ها چنین بازی‌هایی داشته باشند.

 

 

1454842

 


شانس قهرمانی؟
فعلا زود است در این خصوص حرف بزنیم. 4-5 تیم هستند که تلاش می‌کنند. فردا نتیجه بازی خیلی مهم است، هم برای ما و هم استقلال. 10 هفته پیش استقلال شرایط متفاوتی داشت ولی الان به جمع مدعیان رسیده است.

 


فقط یک مصدوم داریم
تیم ما کامل است، فقط یک بازیکن است که تیم پزشکی ما در تلاش است او را به بازی فردا برساند. ما باید فوتبال را فوتبال گونه نگاه کنیم، باید رفتار حرفه‌ای خودمان را ارائه کنیم. از بازیکنانم هم خواسته ام وظایفی که کادر فنی می‌خواهد را اجرا کنند. بقیه مسائل تاکتیکی و در جریان مسابقه است.

 

برای تمام دقایق بازی برنامه داریم
ما برای تمام دقایق بازی برنامه داریم. در بازی قبلی هم که شما به آن اشاره کردید حرکت فردی باعث شد به استقلال ببازیم. آن حرکت انفرادی پاتوسی باعث شد تا استقلال برنده شود وگرنه آن گل تاکتیکی نبود.

 


مقایسه استقلال استراماچونی و قلعه نویی؟
تیم‌ من رویایی نبود. تیم‌های من اصلا رویایی نیستند و من فقط وظایفی داشتم که در استقلال آن را انجام دادم.

 


اهمیت حضور هواداران
من از هواداران سپاهان دیگر هیچ خواسته‌ای ندارم. این تیم هم مال آنها است و خودشان می‌دانند که بیایند یا نیایند. من  حتی از خبرنگاران هم گله دارم. در کنفرانس خبری قبلی در بازی با پیکان 90 درصد آقایان حتی به سالن کنفرانس نیامدند ولی امروز که بازی مهم است سر و کله آقایان پیدا شده است! من دیگر در مورد هواداران صحبت نمی‌کنم، چه بیایند و چه نیایند حرفی نمی‌زنم. شاید ایراد از ما است که تماشاگران به ورزشگاه نمی‌آیند.

دیدگاه‌ها