کد خبر : 1652451 | 08 آذر 1398 ساعت 20:02 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانم به بازیکنانم کنترل کردن یاد بدهم

جلالی: روی اشتباهات بچه‌گانه می‌بازیم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر با اعلام اینکه شکست بسیار تلخی را متحمل شدند گفت ما به‌هیچ‌وجه ناامید نیستم و سعی می‌کنیم اشتباهاتمان را دربازی‌های بعد ترمیم کنیم.

جلالی: روی اشتباهات بچه‌گانه می‌بازیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر پس از شکست دو بر صفر مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: «فکر می‌کنم این شکست خیلی تلخی بود و ما بدون اینکه به حریفمان موقعیتی بدهیم بازی را واگذار کردیم. ما در بازی مقابل سپاهان، پدیده هم به همین صورت باختیم و این خیلی تحملش سخت است و باعث ناراحتی من است.»


وی در ادامه با اشاره به اشتباهی که بازیکنان این تیم مرتکب شدند گفت: «شما دیدید شکل بازی طوری نبود که ما بازنده این بازی باشیم. مثلاً ما در ضربه ایستگاهی که منجر به گل شد فقط دو نفر را پشت محوطه گذاشتیم که جلوی شوت را بگیرند اما از همان‌جا شوت می‌خوریم و یا گل دوم را به آن شکل دریافت می‌کنیم.»


سرمربی باتجربه گل گهر همچنین در ادامه اضافه کرد: «انصافاً به‌طور شبانه‌روزی داریم روی این تیم کار می‌کنیم و در هر بازی برای گرفتن حداکثر امتیاز پا به زمین می‌گذاریم، اما متأسفانه آخرش می‌بینیم که با اشتباهات خیلی خیلی بچه‌گانه و پیش‌پاافتاده گل می‌خوریم. من که نمی‌توانم به بازیکنانم کنترل کردن توپ را یاد بدهم.»


وی در ادامه افزود: «خدا شاهد است که ما در طول هفته همه کار می‌کنیم و واقعاً کنار این تیم افراد زیادی را ازجمله چند روانشناس آوردم که از نظر ذهنی روی بچه‌ها کار می کنند ولی بازی مقابل پدیده را نمی‌دانم دیدید یا نه اما ما در آن بازی 4 یا 5 موقعیت گل داشتیم اما در هنگام زدن کرنر ناگهان ضد حمله می‌خوریم و یا مثل بازی با سپاهان که حکایت آن درست مثل بازی امروز بود.»


 جلالی با انتقاد از نحوه قضاوت این بازی تصریح کرد: «البته باید به ظرفیت تیم نگاه کنیم. ما نمی‌توانیم کارهای پیچیده برای تیم بگذاریم و باید کارهای ساده را مرور کنیم. ما معتقدیم باید روی یک توپ ایستگاهی به گل می‌رسیدیم ولی مدافع حریف پیراهن بازیکن ما را کشید و قطعاً آن صحنه پنالتی بود و من از کیفیت داوری بسیار ناراحتم. من یک حرف هم با کمیته داوران دارم؛ وقتی کوچک‌ترین سوتی زده می‌شود، بازیکن‌ها روی سرش می‌ریزند، مطمئن باشید یک نوع تاکتیک است و این مسئله روی داورهای جوان تأثیر می‌گذارد. داور باید یک پنالتی برای ما می‌گرفت اما این کار را نکرد و من از او راضی نیستم.»


وی همچنین با اشاره به گل‌هایی که دریافت کردند گفت: «در ۲ بازی اخیر، ۳ گل روی اشتباهات بچگانه خوردیم. من بارها به تیمم گوشزد کرده بودم که روی ضربات ایستگاهی، ۲ نفر پشت محوطه باشند اما امروز روی همین غفلت گل خوردیم. من نسبت به تیم ناامید نیستم زیرا می‌بینیم که تأثیرات تمریناتم در بازی مشخص است. ما نیاز به تعلیم داریم و وقتی شما می‌بینید کارهایی را که شبانه‌روزی انجام می‌دهید خودش را در بدنه تیم نشان می‌دهد امیدوار می شوید منتها یک‌جاهایی به تجربه نیاز دارد و کیفیت مهارتی لیگ برتری می‌خواهد و این نشان می‌دهد اگر یک‌ترمیم کوچک انجام دهیم می‌توانیم نتیجه بگیریم.»

دیدگاه‌ها