کد خبر : 1652476 | 08 آذر 1398 ساعت 23:04 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار تکلیف ایکاردی را روشن خواهد کرد؟

هنوز آینده مائورو ایکاردی، گلزن آرژانتینی پاری سن ژرمن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نیمار تکلیف ایکاردی را روشن خواهد کرد؟


به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات تابستانی از اینتر جدا شده و راهی پاری سن ژرمن شد. علیرغم نیمکت نشینی در بازی های ابتدایی، ایکاردی در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و همین حالا نیز تعداد گل های خود را برای باشگاه فرانسوی دو رقمی کرده است.

 

ایکاردی با قراردادی قرضی و بند خرید دائم 70 میلیون یورویی در تابستان راهی پاری سن ژرمن شد و به نظر می رسد با این عملکرد، تیم متمول فرانسوی خواهان دائمی کردن قرارداد این مهاجم 26 ساله باشد، اما سایت کالچومرکاتو مدعی شد پاری سن ژرمن اگر بتواند دو مشکل پیش روی خود را حل کند برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی اقدام خواهد کرد.

 

1454898

 

ابتدا بحث فروش نیمار وجود دارد. لئوناردو چند روز قبل مدعی شد هدف پاری سن ژرمن حفظ کیلیان امباپه است، اما او در مورد آینده نیمار صحبتی نکرد و به نظر می رسد با توجه به مشکلات بین ستاره برزیلی در تابستان و تمایل او به جدایی، هنوز هم احتمال زیادی مبنی بر رفتن نیمار از پاریس وجود دارد. در صورت جدایی نیمار، پاری سن ژرمن قطعا برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی اقدام خواهد کرد.

 

اما موضوع دیگر بحث فیرپلی مالی و قوانین یوفا است. پی اس جی قصد دارد قبل از نهایی کردن قرارداد ایکاردی تحقیقت لازم را انجام داده و اطمینان حاصل کند که در صورت انجام این کار از سوی یوفا متهم نخواهد شد. در صورت حل این مشکلات، پاری سن ژرمن علاقمند به ادامه همکاری با ستاره آرژانتینی و گلزن خود است.

دیدگاه‌ها