کد خبر : 1652567 | 09 آذر 1398 ساعت 13:28 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در انگلیس: پاسخ منفی پوچتینو به آرسنال

به گزارش رسانه‌های انگلیسی مائوریسیو پوچتینو تمایلی برای مربی‌گری در آرسنال ندارد و در نتیجه محتمل‌ترین گزینه برای آرسنال، برندن راجرز سرمربی لستر خواهد بود.

ادعا در انگلیس: پاسخ منفی پوچتینو به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج اونای امری سرمربی آرسنال شایعاتی درباره احتمال ملحق شدن پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام که چند روز پیشتر اخراج شده بود، به آرسنال و جانشین شدن او به جای امری مطرح شد ولی روزنامه‌ای انگلیسی امروز مدعی شدند که پوچتینو تمایلی برای هدایت آرسنال ندارد و ترجیح می‌دهد منتظر باشگاه‌های بزرگتر اروپایی بماند.

 

1455003

 

به این ترتیب گفته می‌شود با خط خوردن پوچتینو از فهرست مد نظر آرسنال، بهترین گزینه برای این تیم برندن راجرز سرمربی لستر خواهد بود. برندن راجرز دیروز در مواجهه با خبرنگاران سعی نکرد شایعاتی که درباره انتقال او به آرسنال مطرح شده را تکذیب کند.

 

بر اساس گزارشها علاوه بر پوچتینو و برندن راجرز، میکل آرتتا دستیار گواردیولا در سیتی و کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی هم از دیگر گزینه‌های مد نظر آرسنال هستند و البته از مکس آلگری مربی سابق یوونتوس هم به عنوان یک گزینه برای جانشینی امری یاد شده است.

 

البته در امیریتس عده‌ای از مدیران و اعضای باشگاه هم علاقه زیادی به لوئیس انریکه دارند ولی می‌دانند که احتمال پیوستن او به آرسنال کم است چرا که انریکه به احتمال زیاد تا پیش از رقابتهای یورو2020 شغل خود به عنوان سرمربی تیم ملی اسپانیا را ترک نخواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها