کد خبر : 1652582 | 09 آذر 1398 ساعت 15:00 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

پوگبا - رئال مادرید؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

بعد از گذشت چند ماه از فصل نقل و انتقالات حالا شایعات جدیدی درباره انتقال پل پوگبا به رئال مادرید در زمستان مطرح شده است.

پوگبا - رئال مادرید؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا هنوز هم قصد دارد که منچستریونایتد را ترک کند. این چیز جدیدی نیست اما این فرانسوی به دنبال مقصد خاصی است. او علاقه زیادی برای پیوستن به رئال مادرید و کار کردن زیر نظر زین الدین زیدان دارد. در حقیقت زیدان نیز منتظر اقدام فلورنتینو پرز برای جذب این ستاره فرانسوی است؛ تماسی که البته تا به این جا برقرار نشده است.

 

رئال مادرید برای اقدام در نقل و انتقالات زمستانی باید چند بازیکن خود را به فروش برساند؛ موضوعی که در حال حاضر کمی بعید به نظر می رسد. این اتفاق می تواند یک مشکل بزرگ در راه انتقال پوگبا به رئال مادرید باشد. با این وجود ماریانو و براهیم دیاز در حال حاضر به یک سکونشین در رئال تبدیل شده اند و به دنبال راهی برای جدایی از این تیم هستند؛ موضوعی که می تواند به انتقال پوگبا کمک کند.

 

 

1444561

 

 

همچنین تا دو ماه پیش زیدان نیاز زیادی به تقویت خط هافبک خود حس می کرد اما حالا با درخشش فدریکو والورده این نیاز خیلی کم تر حس می شود. این دیگر اتفاقی است که می تواند در روند انتقال پوگبا به رئال مشکل ایجاد کند. علاوه بر این ها باید توجه داشت که حقوق پوگبا 17 میلیون یورو است. این موضوع نیز یک مشکل درباره پوگبا به حساب می آید.

دیدگاه‌ها