کد خبر : 1652588 | 09 آذر 1398 ساعت 14:53 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه رحمتی بالاخره باز شد؛

صنعت نفت انقدر نزد تا گل کاشته زد

تیم فوتبال صنعت نفت مزد شروع طوفانی خود در مشهد را با گل ضربه ایستگاهی آل کثیر گرفت.

صنعت نفت انقدر نزد تا گل کاشته زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر تیم های شهر خودرو و صنعت نفت در شهر مشهد به مصاف هم رفته اند. این دیدار، تقابل دو تیم نیمه بالایی جدول است و از حساسیت ویژه ای برخوردار است.


در بازی امروز صنعت نفت کار را تهاجمی شروع کرد و بر خلاف تصور، بیشتر از میزبان صدرنشین خود موقعیت ایجاد کرده است. این تیم چند فرصت تک به تک خوب روی دروازه مهدی رحمتی داشت که به گل تبدیل نشد.

 

یکی از مهم ترین موقعیت های این تیم هم ضربه آل کثیر بود که به تیر افقی دروازه برخورد کرد. اما چند دقیقه بعد از این فرصت، حرکت عمقی بازیکنان صنعت نفت محمدحسین مرادمند را مجبور به استفاده از دست و خطای هند پشت محوطه جریمه شهر خودرو کرد.

 

بازیکنان صنعت در این صحنه اعتقاد به اخراج بازیکن حریف داشتند اما داور فقط به کارت زرد اکتفا کرد. با این حال، لحظاتی بعد اتفاق بهتری برای تیم صنعت نفت رخ داد. ضربه عیسی آل کثیر بعد از برخورد به یک بازیکن دیوار دفاعی تیم شهر خودرو، به گوشه دروازه این تیم رفت و مهدی رحمتی هم موفق به نشان دادن عکس العمل نشد. به این ترتیب شاگردان دراگان اسکوچیچ از صدرنشین لیگ در مشهد پیش افتادند و در آستانه کسب یک نتیجه ایده آل قرار گرفته اند.

دیدگاه‌ها