کد خبر : 1652595 | 09 آذر 1398 ساعت 15:08 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

پایان 535 دقیقه کلین شیت رحمتی؛

معجزه عیسی، دژ دفاعی شهر خودرو را فرو ریخت(عکس)

عیسی آل کثیر از روی یک ضربه ایستگاهی موفق شد دروازه شهرخودرو خراسان را باز کند و تیمش را با پیروزی در پایان نیمه اول به رختکن بفرستد.

معجزه عیسی، دژ دفاعی شهر خودرو را فرو ریخت(عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاگردان یحیی گل محمدی در نیمه نخست نتوانستند مثل نمایش های قبلی خود مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شوند و نفتی‌ها روی ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر موفق شدند دروازه مهدی رحمتی را فرو بریزند و نیمه اول را با برد به پایان ببرند؛ اشتباهات دفاعی متعدد شهر خودرویی‌ها بارها صدای مهدی رحمتی را در آورد و روی اشتباه محمدحسین مرادمند بود که نفتی‌ها صاحب موقعیت ایستگاهی شدند.

 

هر چند اشتباه مرادمند به اینجا ختم نشد و روی ضربه آل کثیر هم توپ به او برخورد کرد و جایگیری اشتباه او باعث شد تا توپ به راحتی به گوشه دروازه رحمتی برود و کاری هم از دروازه بان باتجربه آماده این روزهای شهر خودرو بر نمی‌آمدتا با گل عیسی آل کثیر، رکورد کلین شیت این فصل مهدی رحمتی در دقیقه 545 باقی ماند.

 

روی چند اشتباه دیگر شهر خودرویی‌ها مهاجمان صنعت نفت بارها صاحب توپ شدند اما رحمتی مانع گلزنی آنها شد تا در پایان نیمه نخست، خط دفاعی شهر خودرو روز خوبی را با حضور مرادمند و نعمتی سپری نکند؛ آنها در نیمه نخست از داور هم اخطار گرفتند تا در نیمه دوم، با احتیاط بیشتری بازی را دنبال کنند.

 

تا دقایقی دیگر نیمه دوم تقابل شهر خودرو و صنعت نفت آبادان آغاز خواهد شد و باید دید شاگردان یحیی به فرم همیشگی خود باز می‌گردند یا خیر؟

 

 

 

 

 

عکس ها:احمد هادی

دیدگاه‌ها