کد خبر : 1652620 | 09 آذر 1398 ساعت 16:30 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

فجرسپاسی 2 مس رفسنجان 1

لیگ یک/ مهابادی پیروزی جدال فینال گونه

فجر با پیروزی برابر مس رفسنجان نتایج موفق خود در تقابل با مدعیان این فصل، تداوم بخشید.

لیگ یک/ مهابادی پیروزی جدال فینال گونه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان داود مهابادی موفق شدند یک پیروزی شیرین برابر مس رفسنجان به دست بیاورند تا همچنان مدعی صعود در این فصل لقب گیرند.


فجر که با کسب نتایج مناسب در ابتدای فصل توانسته بود در جمع مدعیان قرار گیرد، در هفته‌های پایانی نیم فصل با قرعه سخت تقابل با مدعیان این فصل مواجه شده است. آنها با مس کرمان، سرخپوشان، گل ریحان، خوشه طلایی، بادران و اکنون مس رفسنجان طی این هفته‌ها دیدار داشته‌اند که بدون شکست از این گذرگاه سخت عبور کردند.


شاگردان داود مهابادی در دیدار امروز خود در شرایطی برابر مس رفسنجان تقابل داشتند که در نیمه اول با گل بابامحمدی از حریف پیش افتادند. گلزن آماده‌ی این فصل کاکوهای شیرازی با تک گلی که در نیمه اول و در دقیقه 34 به ثمر رساند، زردپوشان را برنده به رختکن فرستاد اما شاگردان ربیعی در ابتدای نیمه دوم توسط گلی که وحید فارغ به ثبت رساند بازی را به تساوی کشاندند. محمدحسین کریم زاده اما در دقیقه 57 بار دیگر خوشحالی را به اردوگاه فجرسپاسی آورد تا آنها با اداره بازی در ادامه بتوانند به سه امتیاز ارزشمند این جدال دست یابند.


فجرسپاسی شیراز با این پیروزی ارزشمند اکنون با 27 امتیاز به رده سوم جدول صعود کردند از مس رفسنجان 24 امتیازی عبور کردند.


فجر هفته آینده با نیروی زمینی در تهران دیدار خواهد کرد و مس رفسنجان نیز دیدار سخت مقابل نود ارومیه را در خانه برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها