کد خبر : 1652625 | 09 آذر 1398 ساعت 16:30 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 2 نیروی زمینی 1

مس گامهای بالانشینی را برمی دارد

مس کرمان در خانه موفق شد به موفقیت‌های چند هفته اخیر نیروی زمینی با امید روانخواه پایان دهد.

مس گامهای بالانشینی را برمی دارد

به گزارش "ورزش سه"، نیروی زمینی بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل از هفته ششم روند درخشانی از خود با کسب نتایجی که آنها را به میانه جدول فرستاده بود، استارت زده بود که در کرمان مجتبی حسینی ترمز این تیم را کشید و با شکست بدرقه کرد.


مس کرمان سومین پیروزی پیاپی خود را با پیروزی دو بر یک مقابل نیروی زمینی جشن گرفت تا اکنون شاگردان مجتبی حسینی به رده پنجم صعود کنند.


مس کرمان نیز که در ابتدای فصل نتوانسته بود به نتایج خوبی دست یابد، طی هفته‌های اخیر روند فوق العاده‌ای را کسب کرده‌اند که 24 امتیاز از 11 هفته نمایانگر روند رو به رشد آنها است. مس در این بازی ابتدا با گلی که عارف رستمی در دقیقه 22 برای نیروی زمینی به ثمر رساند، از حریف عقب افتادند اما در همان نیمه اول یاسر فیضی در همان نیمه اول با ثبت گل تساوی، شرایط را تغییر داد.


در نیمه دوم مس کرمان با توجه به امتیاز خانگی بارها تا آستانه فرو ریختن دروازه حریف پیش رفت و موقعیت‌های طلایی اما یکی پس از دیگری برای مجتبی حسینی از دست رفت اما در نهایت این بهرام رشید فرخی توانست در دقیقه 75 سکوها را غرق در شادمانی کند و گل برتری را برای پسران کویر به ثمر رساند.


مس کرمان با این پیروزی در رده پنجم و فاصله 5 امتیاز با یک بازی بیشتر از صدرنشین قرار گرفت و هفته آینده نیز به مصاف آلومینیوم در اراک خواهند رفت تا یک بازی سخت پیش روی آنها باشد. نیروی زمینی نیز در تهران برابر فجرسپاسی دیگر مدعی این فصل خواهد رفت و به دنبال ارتقای خود در جدول از رتبه یازدهم با افزایش 18 امتیاز کنونی‌اش است.

دیدگاه‌ها