کد خبر : 1652633 | 09 آذر 1398 ساعت 16:52 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

کل اصفهان باید حامی ما باشند

منصوریان: ماجرای من و تارتار دروغ است

علیرضا منصوریان می‌گوید تیمش با حمایت کل استان اصفهان از بازی با پرسپولیس سربلند بیرون خواهند آمد.

منصوریان: ماجرای  من و تارتار دروغ است

به گزارش "ورزش سه" ذوبی‌ها اصفهان روز گذشته در شهر مسجدسلیمان برابر نفت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند تا یک امتیاز حساس به دست آورده و برای جدال با پرسپولیس آماده شوند. اما بعد از پایان مسابقه علیرضا منصوریان به علت پرواز تیم در کنفرانس حاضر نشد. وی در گفت و گو با خبرنگار ما در این مورد گفت: از مردم خوب مسجدسلیمان و ایل بختیاری عذرخواهی می‌کنم. پرواز تیم ما ساعت 19:20 از اهواز بود و به همین علت باید با سرعت می‌رفتیم تا به پرواز برسیم و به همین علت ورزشگاه را ترک کردم. بعد از بازی هم به مهدی تارتار گفتم به نمایندگی از من عذرخواهی کنید. همیشه در این شهر شرایط خوبی داشتم و مردم آنجا بهترین برخورد را من دارند. خیلی در این شهر لذت می‌برم و مثل قبل از بازی دوست داشتم در کنفرانس باشم اما شرایط پیش نیامد.

 

شایعاتی به وجود آمده که مهدی تارتار از قصد با شما رو در رو نشده و همین باعث به گوش رسیدن سخنانی شده است. منصوریان در واکنش به این مورد گفت: اینکه یک حاشیه درست کردند تارتار با من رو به رو نشده اصلا درست نیست. بنده با اینکه یک سال از تارتار بزرگتر هستم به سمت نیمکت آن‌ها رفتم و اصلا اعتقادی به این مسائل ندارم. من و مهدی در یک منطقه درس خوانده‌ایم و هم تیمی بوده‌ایم. متاسفانه فوتبال ما هنوز در مسائل آماتور گیر کرده و به این موارد پیش پا افتاده دامن نزنید.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره این بازی نیز گفت: بازی خیلی خوبی بود و ما به دنبال این بودیم برای نفت تله بگذاریم اما تارتار در دام قرار نگرفت و به ما اصلا فضا ندادند و ما هم فضایی برای خطرآفرینی به نفت ندادیم. سال‌های قبل وقتی به مسجدسلیمان می‌آمدید هدفی جز بر نداشتید اما امروز برابر تیمی قرار می‌گیریم که قهرمان سه فصل اخیر را برده و همه مدعیان را متوقف کرده است. هر چند که باید می‌بردیم اما در عین حال باهوش بازی کردیم چون اگر گل می‌خوردیم جبران آن خیلی سخت می‌شد. گلر ما سومین کلین شیت خود را کرد که این جای خوشحالی برای ما و تیم ملی امید دارد. این جوان‌ها وقتی می‌درخشند از آن طرف هم نیاز به کنترل دارند که این وظیفه ماست و انجامش می‌دهیم.

 

فیفا با حکمی در خصوص حق رشد رضا شکاری، دستور داد تا باشگاه روبین کازان مبلغ 110 هزار یورو بابت حق رشد به ذوب‌آهن بدهد. منصوریان در رابطه با این پرونده گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم و اصلا نمی‌دانم پرونده شکاری چه شده است و باید از قسمت حقوقی باشگاه بپرسید. اما در این وضعیت اقتصادی پولی که گفته شده خیلی می‌تواند به ما کمک کند و باید از آن نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم تیم را تقویت کنیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن بازی با پرسپولیس را بسیار سخت دانست و گفت: بازی با آن‌ها برای ما خیلی سخت است. اما با دو عنصر می‌توانیم سربلند باشیم؛ یک تمرکز بالای بازیکنان و دوم حمایت هواداران. کل اصفهان باید حامی ما باشند به همین خاطر از هواداران می‌خواهم که به استادیوم بیایند. با یار دوازدهم می‌توانیم از پس پرسپولیس بربیاییم. آن‌ها در همه شهرها هوادار دارند و به همین علت باید استادیوم را در دست داشته باشیم تا بتوانیم برنده مسابقه باشیم.

دیدگاه‌ها