کد خبر : 1652641 | 09 آذر 1398 ساعت 16:58 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفت هفته پس از فولاد، این بار صنعت نفت

دومین باخت شهرخودرو هم در خانه رقم خورد

یاران گل محمدی دیدار امروز برابر صنعت نفت آبادان را با شکست به پایان رساندند. شکستی که باز هم در خانه این تیم اتفاق افتاد.

دومین باخت شهرخودرو هم در خانه رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودروی خراسان پس از هفته ها نتوانست برابر حریف خود به امتیازی دست پیدا کند و در نهایت نتیجه را با یک گل به تیم صنعت نفت آبادان واگذار کرد. این شکست یحیی و شاگردانش در حالی اتفاق افتاد که آنها پیش از این تنها یک بار در هفته چهارم لیگ و آن هم برابر تیم فولاد خوزستان اتفاق افتاده بود. جالب اینکه شهرخودرویی ها آن بازی را هم با یک گل به حریف خود واگذار کرده بودند.


البته تیم مشهدی حاضر در لیگ بارها و بارها دروازه صنعت نفت را مورد تهدید قرارداد و حتی می توانست با استفاده از فقط تعدادی از موقعیت های این بازی سه امتیاز را برای خود کند اما بدشانسی و البته بی دقتی بازیکنان این تیم در نهایت منجر به باز کردن دروازه تیم مهمان نشد تا اسکوچیچ و بازیکنانش به عنوان تیم برنده بازی را به پایان برسانند.


به این ترتیب شاگردان گل محمدی پس از هفت هفته به دومین شکست خود در لیگ برتر رسیدند. شکستی که باز هم در خانه اتفاق افتاد و با توجه به اوضاع این روزهای تیم شهرخودرو، می توان گفت در زمان بدی رخ داد و در صورتی که عوامل این تیم هوشیار نباشند روزهای ناخوشی را باید در انتظار نماینده مشهدی ها در لیگ برتر دانست.

 

دیدگاه‌ها