کد خبر : 1652651 | 09 آذر 1398 ساعت 17:13 | 411.8K بازدید | 0 دیدگاه

هندی که همه دیدند جر زاهدی فر

بزرگترین اشتباه داوری سال با رسم شکل

در دقیقه 51 بازی حساس تیم های سپاهان و استقلال محمدحسین زاهدی فر داور مسابقه از یک صحنه کاملا مشکوک پنالتی عبور کرد.

بزرگترین اشتباه داوری سال با رسم شکل

به گزارش" ورزش سه" استقلال در اوایل نیمه دوم و در حالی که با یک گل از سپاهان عقب بود صاحب یک موقعیت شد که به اعتقاد کادرفنی و بازیکنان این تیم باید توسط داور اعلام پنالتی می شد. در این صحنه سانتر هرویه میلیچ مدافع چپ استقلال از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه در حالی که کی روش استنلی برای دفع توپ به هوا پریده بود توپ به دست این بازیکن برخورد کرد.


صحنه ای که در تصاویر آهسته تلویزیونی و همچنین عکس هایی که توسط عکاسان این بازی منتشر شد حاکی از برخورد کامل توپ به دست استنلی کی روش همراه بود. استقلالی ها بشدت نسبت به این صحنه اعتراض داشتند اما زاهدی فر اعتقادی به پنالتی نداشت تا یکی از جنجالی ترین صحنه های لیگ برتر نوزدهم رقم بخورد.


استقلال بعد از این بازی دو بار دروازه سپاهان را باز کرد تا کمی ماجرای اعلام نشدن پنالتی توسط مسابقه به حاشیه برود اما رسانه ها و کانال های خبری خیلی زود با نشر فیلم و عکس های مربوط به هند از پنالتی بودن این صحنه پرده برداری کردند.

 

با این وصف به نظر می رسد صحنه های داوری این مسابقه حساس و مهم در هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای آینده به عنوان جنجالی ترین موضوع در رسانه ها و توسط کارشناسان و اعضای دو تیم مورد بحث قرار خواهد گرفت.


نکته جالب توجه درباره صحنه خطای هند مشکوک به پنالتی استقلال ، اینکه زاهدی فر فصل گذشته و در بازی برگشت لیگ هجدهم همین بازی را در نقش جهان سوت زد و در آن بازی هم یک صحنه مشکوک و بحث برانگیز وجود داشت. در بازی فصل گذشته علی کریمی هافبک تیم استقلال توپ ارسالی را تبدیل به گل کرد اما زاهدی فر این گل را نپذیرفت تا بعد از بازی مشخص شود تصمیمی کاملا اشتباه گرفته است. موضوع قابل ذکر اینکه در آن زمان مشخص نشد که چرا زاهدی فر این گل را مردود اعلام کرده است. البته در آن بازی استقلال با گل دقیقه 93 آیاندا پاتوسی بازی را یک بر صفر برد تا اشتباه داور مسابقه عملا در نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد.

 

1455095

 

بازی برگشت لیگ هجدهم و گل استقلال که توسط زاهدی فر مردود اعلام شد


و حالا بعد از چند ماه از آن بازی جنجالی بازهم این بازی به زاهدی فر سپرده شد و این بار او در دقیقه 51 بازی خطای هند استنلی کی روش را پنالتی تشخیص نداد. هرچند استقلال بعد از این صحنه دو گل زد اما گل تساوی سپاهان که در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید می تواند ماجرای این پنالتی سوخته را تبدیل به یکی از جنجالی ترین مباحث این هفته و حتی لیگ نوزدهم کند.

دیدگاه‌ها