کد خبر : 1652656 | 09 آذر 1398 ساعت 17:27 | 84K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی در نقش یورگن کلوپ در میانه میدان (عکس)

سرمربی ایتالیایی استقلال تنها ثانیه‌هایی برای دستیابی به یکی از ارزشمندترین پیروزی‌های فصل خود با گلزنی دیاباته فاصله داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال در تداوم نتایج موفق چند هفته اخیر خود، با ارائه یک نمایش دیدنی برابر سپاهان در نقش جهان، تنها ثانیه‌هایی با سه امتیاز شیرین فاصله داشت که البته امید نورافکن مانع از این اتفاق برای آبی‌پوشان شد و توانست با ضربه تمام کننده خود بازی را به تساوی بکشاند.


نکته جالب توجه اما حرکت آندره آ استراماچونی بعد از گلی بود که شیخ دیاباته برای استقلال به ثمر رساند. سرمربی ایتالیایی آبی‌ها بعد از تسلیم شدن پیام نیازمند روی ضربه شیخ دیاباته به میانه زمین رفت و اینچنین در حلقه شادی بازیکنانش قرار گرفت.


این شادی گل شباهت زیادی به حرکتی داشت که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با مشت‌های گره کرده به سمت نقطه کرنر رفت و در شادی بازیکنانش حضور یافت. استراماچونی که اکنون توانسته علیرغم تمامی حواشی و مشکلاتی که در ابتدای فصل با استقلال داشت و نتوانسته بودند به نتایج خوبی برسند، هواداران این تیم را در مسیر کامیابی قرار دهد، امیدوار بود با گلی که شیخ دیاباته به ثمر رسانده با پیروزی نقش جهان را ترک کند، در نهایت اما به این خواسته نرسید و با تساوی و تقسیم امتیازات بازی را به پایان رساند.


اما نمایش جسورانه تیم استراماچونی کاملا هواداران استقلال را به آینده و دستیابی به موفقیت امیدوار کرده و باید دید در آینده چه نتیجه‌ای برای آنها در پی خواهد داشت.

 

1455106

 

1455107

دیدگاه‌ها