کد خبر : 1652661 | 09 آذر 1398 ساعت 17:33 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز در خدمت مسی

مسی کفش طلایش را مدیون این بازیکن است

لیونل مسی و لوئیس سوارز طی سال های اخیر علاوه بر گلزنی در ارسال پاس گل نیز فوق العاده بوده اند.

مسی کفش طلایش را مدیون این بازیکن است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دلایل موفقیت بارسلونا طی سال های اخیر ارتباط  و هماهنگی فوق العاده در خط حمله این تیم بین لیونل مسی و لوئیس سوارز بوده است. در طول پنج سال اخیر مسی 35 بار به گلزنی سوارز کمک کرده و در سمت مقابل مهاجم اروگوئه ای 41 بار به گلزنی مسی کمک کرده است. به نوعی سوارز بیشترین نقش را در آقای گلی های مسی و جوایز کفش طلایش داشته است.

 

 

1455112

 

 

هیچ بازیکنی به اندازه لوئیس سوارز برای لیونل مسی پاس گل ارسال نکرده است؛ اتفاقی که به شکل برعکس نیز رخ داده و هیچ بازیکنی به اندازه مسی نیز برای این اروگوئه ای پاس گل ارسال نکرده است. سوارز بعد از مسی بیشترین پاس گل را برای نیمار، بازیکن حال حاضر پی اس جی، ارسال کرده است. سوارز در زمان حضور نیمار در بارسا 22 پاس گل نیز برای این فوق ستاره برزیلی ارسال کرده بود. ایوان راکیتیچ و فیلیپ کوتینیو نیز هر کدام 6 پاس گل از سوی سوارز دریافت کرده اند. 

 

درباره لیونل مسی نیز بعد از سوارز بیشترین پاس گل را برای نیمار ارسال کرده است. مسی 21 بار برای نیمار پاس گل ارسال کرده است. بعد از نیمار، پدرو و اتوئو هستند که مسی به هر کدام از آن ها 11 پاس گل داده است. همچنین عثمان دمبله نیز طی دو فصل و نیم اخیر 6 پاس گل از سوی مسی دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها