کد خبر : 1652663 | 09 آذر 1398 ساعت 17:35 | 34.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه دنیا پنالتی ما را دیدند جز آقای زاهدی فر

فتحی: سپاهان مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

مدیرعامل استقلال به شدت بابت اشتباهات داوری زاهدی فر که باعث از دست رفتن پیروزی تیمش شد، اعتراض دارد.

فتحی: سپاهان مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایلنا، مدیرعامل استقلال لحظاتی بعد از پایان دیدار مقابل سپاهان به انتقاد از عملکرد داور این بازی پرداخت و او را عامل ناکامی تیمش در کسب پیروزی دانست. صحبت های امیرحسین فتحی در ابتدا با گلایه از عملکرد داور آغاز شد و او به ایلنا در اینباره گفت: بازی خیلی خوبی بود. همه کارشناسان دیدند که سپاهان برابر ما هیچ حرفی برای گفتن نداشت. ما حریف سپاهان شدیم اما حریف داور نشدیم. زاهدی فر صدر جدول را از ما گرفت. این چندمین باری است که ایشان قضاوت خوبی برای ما نداشت و نمی‌دانم کمیته داوران چه اصراری دارد که او داور بازی ما باشد.


وی درباره اینکه آیا اعتراض خود را به کمیته داوران اعلام خواهند کرد یا خیر گفت: ما اعتراض می کنیم و با تمام وجود اعتراض می کنیم تا حق خودمان و هوادار را بگیریم. داوری که نگذاشت به حق مان در اصفهان مقابل سپاهان برسیم.

 

فتحی در واکنش به اینکه در شرایط کنونی حتی اعتراض به کمیته داوران نیز مشکلی را برطرف نخواهد کرد و امتیاز برد از دست شان رفته گفت: متاسفانه همینطور است و قبلا هم اعتراض کرده بودیم. باز هم اصرار به این داور کردند. این ضربه هند نبود که در والیبال اسپک  و آبشار بود. چرا داور ندید وقتی همه دنیا دیدند. فقط می توانم بگویم متاسفم.
مدیرعامل استقلال صحبت های خود را اینچنین پایان داد: این یکی از بهترین نمایش های ما بود و مقابل سپاهان هیچ تیمی تاکنون به این خوبی بازی نکرده بود.

دیدگاه‌ها