کد خبر : 1652683 | 09 آذر 1398 ساعت 18:21 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری در زمین آلاوس

زیدان: با برد در این بازی‌ها می توان قهرمان شد

زین الدین زیدان برتری 1-2 رئال در زمین آلاوس را یک پیروزی بسیار مهم و ارزشمند توصیف کرد.

زیدان: با برد در این بازی‌ها می توان قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی که می دانست با یک تساوی هم موقتا به صدر جدول خواهد رفت ولی با تمام قوا برابر آلاوس قرار گرفت و به یک پیروزی ارزشمند 1-2 در زمین این حریف دست یافت.

شاگردان زیدان ابتدا پیش افتادند ولی سپس گل تساوی را دریافت کردند با این حال دنی کارواخال موفق شد دقیقه 70 گل پیروزی بخش را به ثمر برساند.

 

 

1455153

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« با جدیت بالایی بازی کردیم و می دانستیم که برای برد، باید در میدان مبارزه کنیم و بجنگیم. در زمینی بسیار دشوار موفق به کسب سه امتیاز شدیم. پس از گل ما آلاوس جلو کشید و بهتر کار کرد و ما کمی عقب نشستیم و احتیاط کردیم ولی بازی را رها نکردیم. می دانستیم که باید به برنامه های مان ادامه دهیم و اینکه می توانیم گل برتری را به ثمر برسانیم. این تداوم و اصرار، در نهایت نتیجه بخش بود.»

 

میلیتائو در خط دفاع:« او امروز خیلی خوب کار کرد و سزاوار این بود که از ابتدا در ترکیب ثابت قرار بگیرد.»

 

 

1455071

 

 

نمایش خوب آرئولا:« حضور او در ترکیب به جای کورتوا تصمیم امروز من بود. او عضوی از تیم است و خیلی خوب هم تمرین می کند. آرئولا امروز در دو صحنه ناجی ما شد و نمایشی شبیه به کورتوا داشت. او کارش را عالی انجام داد.»

 

پیروزی حیاتی:« این یک برد بسیار مهم و ارزشمند بود. بدون توجه به بازی فردای بارسا و اتلتیکو فقط چشم به پیروزی داشتیم. پیروزی در چنین زمین هایی به هر تیم زندگی می دهد. امروز با شخصیت بالایی بازی کردیم. سیستم در خیلی مواقع بی اهمیت است و همه چیز به سطح روحیه تیم بستگی دارد و اینکه در زمان در اختیار داشتن توپ، مسلط و خوب باشیم. باید در دفاع نیز منسجم بود و ما امروز چنین بودیم. آلاوس در زمین خودش حمایت هوادارانش را با خود داشت ولی ما هرگز آرامش مان را از دست ندادیم. تیم را آماده برای رقابت قهرمانی لالیگا می بینم و با برد در چنین زمین هایی می توان به این مهم دست یافت ولی هنوز راه درازی در پیش است. آنچه مسلم است اینکه ما قهرمانی می خواهیم و تا روز آخر برای آن تلاش می کنیم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها