کد خبر : 1652694 | 09 آذر 1398 ساعت 18:31 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اسپال را دست کم بگیریم خطرناک است

آنتونیو کونته از شاگردانش خواست که در بازی به ظاهر ساده فردا برابر اسپال با تمام وجود بازی کنند.

کونته: اسپال را دست کم بگیریم خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این روزها در شرایط کاملا مطلوبی به سر می برد. این تیم در سری آ نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس است و در لیگ قهرمانان نیز چهارشنبه شب به پیروزی ارزشمند 1-3 برابر اسلاویا پراگ دست یافت.

نراتزوری فردا در سن سیرو میزبان اسپال خواهند بود.

 

 

1441684

 

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:«  بعد از کسب پیروزی در بازی‌های مهم، ممکن است تیم دچار این حس شود که حالا باید با آرامش خیال به کارش ادامه دهد، اما این اتفاق نباید بیفتد. اگر چنین اتفاقی در بازی فردا رخ دهد، ناامید می‌شوم چون باید با عملکردمان مهر تأییدی بر پیشرفت‌مان بزنیم.»

 

زوج لوکاکو-لائوتارو:« به طور حتم روملو و لائوتارو از اول فصل تاکنون پیشرفت زیادی کرده‌اند. خاطرتان باشد در کنفرانس خبری پیش از بازی با اسلاویا پراگ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفتم که اینتر نسبت به بازی رفت، تیمی متفاوت است و مهاجمان ما هم چقدر نسبت به اول فصل تغییر کرده‌اند. مهاجمان ما یاد گرفته‌اند که در زمین کجا بایستند و سخت تلاش می‌کنند تا از ویژگی‌های خود نهایت استفاده را ببرند. لوکاکو و مارتینس مهاجمان مدرنی هستند و هر دو قابلیت بازی در پست مهاجم نوک و مهاجم دوم را دارند. برای تلاش آنها ارزش قائل هستم اما به غیر تلاش برای گلزنی، تعهد به تیم چه به هنگام مالکیت توپ، چه به هنگام عدم مالکیت توپ هم مهم است.»

 

 

1454608

 

 

سرمربی اینتر ادامه داد:« بازی فردا سه امتیاز دارد که ما روی کسب آن حساب باز کرده‌ایم، اما نباید از پیش خودمان را برنده بدانیم چون در فوتبال هیچ چیز تضمین شده نیست. اسپال مربی خوب و بازیکنانی باانگیزه دارد که فردا در سن‌سیرو منتظر فرصت‌های خود برای ضربه زدن به ما خواهند ماند، بنابراین باید خیلی مراقب باشیم. فردا سعی می‌کنیم با بهترین ترکیب به میدان برویم. اتحاد فوق‌العاده‌ای بین بازیکنان اصلی و نیمکت‌نشین برقرار است.»

دیدگاه‌ها