کد خبر : 1652699 | 09 آذر 1398 ساعت 18:47 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره زیدان جواب داد

یک فرانسوی ناجی کهکشانی‌ها در زمین آلاوس

آلفونس آرئولا گلر فرانسوی که قرضی از پی اس جی برای رئال بازی می کند، نقش مهمی در پیروزی امروز تیمش داشت.

یک فرانسوی ناجی کهکشانی‌ها در زمین آلاوس

به گزارش "ورزش سه"، آلفونس آرئولا با تصمیم عجیب زیدان و در حالیکه تیبو کورتوا در بهترین فرم ماه های اخیرش بود، از ابتدا در ترکیب رئال برابر آلاوس قرار گرفت. او که چندی پیش و پس از اشتباهات متوالی کورتوا و اعتراضات هواداران جانشین سنگربان بلژیکی شده بود، پس از چند هفته بار دیگر فرصت حضور در دروازه کهکشانی ها را پیدا کرد و نمایشی درخشان هم داشت.

 

 

1455173

 

 

آرئولا امروز بار دیگر نشان داد که چه دروازه بان مفید و موثری برای رئال مادرید است. او در زمین کوچک آلاوس و زیر باران شدید در چندین نوبت با واکنش های خوبش مانع گلزنی میزبان شد و یک 90 دقیقه عالی را به اتمام رساند. آرئولا هرچند یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرد ولی به خصوص روی ارسال ها با تسلط از دروازه خارج می شد و یک سوپاپ اطمینان برای زیزو و تیمش بود.

او در 5 دقیقه پایانی با دو سیو استثنایی مانع رسیدن آلاوس به گل شد تا کهکشانی ها بیش از گذشته به ارزش های او پی ببرند.

 

 

1455174

 

 

گلر فرانسوی در مورد بازی خوب خود و تیمش می گوید:« باران شدید بود و کار را برای مان دشوار کرد؛ ولی در طول 90 دقیقه هرگز تمرکزمان را از دست ندادیم و در چنین بازی هایی حمله کردن به سمت توپ و تکل زدن بیشترین اهمیت را دارد و باعث افزایش اعتماد به نفس تیم می شود.

واقعا بازی دشواری بود و از کسب این پیروزی بسیار خوشحالیم. در دفاع متحد هستیم و گل های زیادی دریافت نمی کنیم. ما مثل یک تیم بازی می کنیم. زیدان با همه بازیکنان حرف می زند و ما همه آماده خدمت به او هستیم.»

 

دیدگاه‌ها