کد خبر : 1652743 | 09 آذر 1398 ساعت 22:34 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: بازی با پارما بیش از سه امتیاز دارد

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد دیدار مقابل پارما آسان نخواهد بود.

پیولی: بازی با پارما بیش از سه امتیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، از زمانیکه استفانو پیولی به جای مارکو جامپائولو هدایت روسونری را بر عهده گرفته، اگرچه سبک بازی این تیم پیشرفت داشته اما میلان همانند اوایل فصل نتایج پر فراز و نشیبی می گیرد. حالا و در آستانه دیدار مقابل پارما، استفانو پیولی تاکید کرد این دیدار ارزشی فراتر از سه امتیاز برای تیمش خواهد داشت.

 

استفانو پیولی گفت: "هدف ما بازگشت به رقابت های اروپایی است.در طول یک فصل، بازی هایی وجود دارند که ارزش آنها بیش از سه امتیاز معمول است و ما باید از فرصت های خود استفاده کنیم. پارما زادگاه من است و بنابراین این دیدار یک بازی ویژه برای من خواهد بود.

 

1447898

 

من در آنجا به عنوان یک بازیکن خاطرات فوق العاده ای دارم، اما در دوران مربیگری کمتر خاطرات شیرینی برای من ثبت شد، زیرا این باشگاه شرایط سختی را پشت سر می گذاشت، اما حالا من 100% میلانیستا هستم. مسابقه آسانی پیش روی میلان نخواهد بود و ما باید روح خود در بازی های اخیر را حفظ کنیم و روش و کیفیت خود را بهبود بخشیم. ما خیلی راحت توپ را از دست می دهیم.

 

مصدومیت لئو دوراته؟ من می خواهم از دوراته ​​تشکر کنم، زیرا از زمان ورود من او همیشه بازیکنی حرفه ای و بسیار خوب بوده و علیرغم تحمل درد فراوان بازی کرده است. ماتیا کالدارا هنوز آماده نیست، اما او در تیم جوانان بازی خواهد کرد تا شرایط حضور در میدان را پیدا کند. ریکاردو رودریگز هنوز به بهترین شرایط خود نرسیده، اما می تواند گزینه دیگری برای حضور در قلب خط دفاعی میلان باشد."

دیدگاه‌ها