کد خبر : 1652756 | 09 آذر 1398 ساعت 23:13 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: جو علیه مان باشد به سود بارسلوناست

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، اتلتیکومادرید رقیب فردا شب تیمش را حریفی جذاب توصیف کرد.

والورده: جو علیه مان باشد به سود بارسلوناست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب و در دیداری حساس در استادیوم واندا متروپولیتانو در پایتخت اسپانیا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد مصدومیت عثمان دمبله، صحبت های اخیر آرتورو ویدال و بازگشت آنتوان گریزمان به استادیوم تیم سابق خود صحبت کرد.

 

دیدار مقابل اتلتیکومادرید: "در هر دو دیداری که تا به حال مقابل این تیم در استادیوم واندا متروپولیتانو انجام داده ایم، ابتدا اتلتیکو پیش افتاده و در ادامه بازی ما موفق به بازگشت شده ایم. فارغ از عملکرد درخشان اتلتیکومادرید در خط دفاعی، آنها در فاز هجومی نیز قدرتمند هستند. اتلتیکو در تورین نمایش خوبی ارائه داده و مانند همیشه تیمی جذاب است."

 

1441023

 

عثمان دمبله و مصدومیت جدید: "با عثمان دمبله صحبت کردم و حالا او آرام تر است. بعد از بازی با دورتموند دمبله متوجه شد که با مصدومیت جدیدی مواجه شد، مدت زمان دوری و مصدومیت دوباره برای دمبله اتفاق تلخی محسوب می شود. دمبله در شرایط خوبی قرار داشت و این اتفاق ضربه بزرگی برای او بود، البته همچنان همه چیز از مصدومیت اول او ناشی می شود."

 

بازگشت آنتوان گریزمان به واندا متروپولیتانو: "هواداران اتلتیکو هر طور که خودشان صحیح می دانند از گریزمان استقبال خواهند کرد. او تمام توان خود را در این تیم به کار گرفت و هرگاه جو علیه ما باشد، این به نفع ما خواهد بود و این شرایط انگیزه ای مضاعف برای گریزمان خواهد بود."

 

صحبت های اخیر آرتورو ویدال مبنی بر احتمال جدایی: "ما قبل از پنجره نقل و انتقالات زمستانی بازی های مهمی داریم. ویدال از زمان انتقال به بارسلونا عملکرد خوبی داشته و ما از او راضی هستیم. بازیکنان همیشه می خواهند در تمامی بازی ها در ترکیب حضور یابند و طبیعی است که برخی از دیگران راضی تر باشند. حرف زیادی در این رابطه برای گفتن ندارم."

دیدگاه‌ها