کد خبر : 1652760 | 09 آذر 1398 ساعت 23:26 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

اولین شکست در شبی که بایرن بدشانس بود (عکس)

بایرن مونیخ امشب در مقابل لورکوزن موقعیت های فراوانی را از دست داده و در نهایت مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته پیش بود که نیکو کوواچ بعد از کسب نتایج ضعیف و البته قبول شکست تحقیرآمیز مقابل فرانکفورت از بایرن مونیخ اخراج شد و اگرچه در ابتدا نام های بزرگی برای هدایت باواریایی ها مطرح شد، اما در نهایت مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند با هانسی فلیک به کار خود ادامه دهند.

 

با سرمربی جدید، بایرن مونیخ تا امروز در تمامی دیدارهای خود در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان موفق به کسب پیروزی شده بود و هواداران این تیم به ادامه فصل امیدوار شده بودند، اما بایرن امروز و در دیداری عجیب مغلوب لورکوزن شد.

 

هر دو گل لورکوزن در نیمه اول و با روشی مشابه به ثمر رسید. روی پاس های عمقی ولاند، لئون بایلی با دروازه مانوئل نویر تک به تک شده و با ضربه ای زمینی موفق به گلزنی شد. البته بایرن در این دیدار بسیار بدشانس بود و موقعیت های فراوانی را از دست داد.

 

در بیست دقیقه پایانی یک بار ضربه ایوان پریشیچ و یک بار رابرت لواندوفسکی به دیرک دروازه برخورد کرد و در مجموع بازی بایرن موقعیت های بسیار خوبی دیگری را نیز از دست داد تا بالاخره اولین شکست دوران هانس فلیک فرا برسد. حالا فاصله بایرن مونیخ با صدر جدول چهار و در صورت پیروزی گلادباخ در بازی فردا شب مقابل فرایبورگ به پنج امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد و این تیم کار دشواری برای تکرار روند قهرمانی سال های اخیر خود خواهد داشت.

 

1455231

 

1455239

 

1455238

 

1455237

دیدگاه‌ها