کد خبر : 1652790 | 10 آذر 1398 ساعت 10:24 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش فوتبالیست افغان‌الاصل در مقابل بایرن مونیخ

بایر لورکوزن دیروز موفق شد بایرن مونیخ را با نتیجه 2-1 شکست دهد و ندیم امیری، فوتبالیست آلمانی افغان‌الاصل لورکوزن در این بازی نمایش خار‌ق‌العاده‌ای داشت.

درخشش فوتبالیست افغان‌الاصل در مقابل بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، ندیم امیری فوتبالیستی است که از پدر و مادری افغان در آلمان به دنیا آمده و بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه این کشور اخیرا به تیم ملی بزرگسالان آلمان هم دعوت شده. امیری که بازیکن بایر لورکوزن است در بازی دیشب این تیم مقابل بایرن مونیخ در میدان حضور داشت و یکی از بازیکنان موثر لورکوزن بود و نمایش بسیار خوبی داشت.

 

1455276

 

امیری در آلمان و از پدر و مادری افغان به دنیا آمده که در دهه هشتاد میلادی به این کشور مهاجرت کرده‌اند. او اولین بار در نوجوانی با باشگاه کایزرزلاترن فوتبال را آغاز کرده ولی سپس با پیوستن به هوفنهایم و آکادمی این باشگاه در مسیر پیشرفت سریع قرار گرفته و در پانزده سالگی به تیم ملی زیر 17سال آلمان دعوت شده است.

 

امیری در هوفنهایم با حمایت ناگلزمان سرمربی جوان این تیم به تیم اول باشگاه دعوت شده و تا رسیدن به 22سالگی توانسته 106 بازی در بوندس‌لیگا به نام خود به ثبت برساند. امیری در تابستان گذشته هوفنهایم را ترک کرد و به بایر لورکوزن پیوست. او دیشب در دیدار حساس لورکوزن مقابل بایرن مونیخ یکی از بازیکنان موثر لورکوزن بود و در پیروزی این تیم نقش موثری داشت.

 

1455278

 

امیری در پایان بازی در مقابل دوربین شبکه تلویزیونی ARD آلمان قرار گرفت و در پاسخ به سوال خبرنگار این شبکه که معتقد بود او نمایش خارق‌العاده‌ای داشته گفت:" عجب بازی‌ای بود! ما در مونیخ در زمین بایرن برنده شدیم. من از اینکه عضوی از این تیم هستم به خودم افتخار می‌کنم. از همه هواداران لورکوزن به خاطر حمایت‌شان متشکرم".

 

دیدگاه‌ها