کد خبر : 1652868 | 10 آذر 1398 ساعت 15:38 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

زیدان و یک برنامه ویژه برای قهرمان کردن رئال در لالیگا

به نظر می‌رسد که زین الدین زیدان در فصل جدید لالیگا از سیستم چرخشی برای موفقیت تیمش استفاده خواهد کرد؛ موضوعی که در سال 2017 منجر به قهرمانی این تیم شد.

زیدان و یک برنامه ویژه برای قهرمان کردن رئال در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز موفق شد در یک شرایط سخت و دشوار در خانه آلاوس به پیروزی دست پیدا کند تا با کسب این سه امتیاز موقتا و پیش از بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا راهی صدر جدول شود.

 

موضوع لذت‌بخش برای زین الدین زیدان به این موضوع بر می گردد که او پیروزی مقابل آلاوس را با اعمال تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش به دست آورد. وقتی که نقشه های زیدان به خوبی پیش می روند، او نیز به انجام آن ها ادامه می دهد؛ همان کاری که او آخرین بار در سال 2017 انجام داد که البته در انتهای فصل نیز قهرمانی رئال مادرید در رقابت های لالیگا را در پی داشت. به نظر می رسد که زیدان نیز از شیوه و روش سال 2017 استفاده خواهد کرد و برنامه های A، B یا C را برای تیمش به کار خواهد گرفت.

 

 

1455425

 

 

بازیکنان رقم زننده قهرمانی در لالیگا نیستند بلکه این یک تیم کامل است که می تواند به قهرمانی در این رقابت ها کمک کند. با بازیکنان اصلی و البته بازیکنان ذخیره و پشتیبان. در این باره حتی دروازه بان هم تغییر پذیر است؛ همانطور که زیدان در بازی دیروز به جای تیبو کورتوا از آلفونس آرئولا در ترکیب اصلی خود استفاده کرد. ایسکو، گرت بیل، ادر میلیتائو، وینیسیوس و مودریچ نیز هر کدام به سهم خود دقایقی را در ترکیب لوس بلانکوس حضور داشته اند.

 

 

1455426

 

 

تغییرات بیشتری نیز در راه خواهد بود. اسپانیول هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل کهکشانی ها قرار می گیرد و بعد از آن نیز رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلوب بروژ خواهد رفت. بعد از این دو بازی زیدان در بازی مقابل تیم های والنسیا و بارسلونا از ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. این ها نشان می دهد که همه بازیکنان نقش مهمی را برای رئال ایفا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها