کد خبر : 1652908 | 10 آذر 1398 ساعت 17:42 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

ولزی ها دست بردار نیستند؛ کنایه جدید به رئال

حساب رسمی توئیتر تیم ملی ولز با انتشار یک پست جدید با محوریت قرعه کشی دور نهایی یورو 2020 سعی کرد به رئال هم کنایه ای زده باشد.

ولزی ها دست بردار نیستند؛ کنایه جدید به رئال

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل دو هفته پیش همراه با تیم ملی کشورش جشن صعود به دور نهایی یورو 2020 را گرفت. ولز تا ماه پیش شانس چندانی برای صعود نداشت ولی با برتری 2-0 بر آذربایجان و سپس مجارستان توانست برای دومین دوره متوالی راهی دور نهایی یورو شود.

پس از قطعی شدن صعود ولز و پایان بازی این تیم برابر مجارستان، بازیکنان ولز درون زمین جشن گرفتند. در این میان حضور یک پرچم که از سوی کادر فنی در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود، بسیار خبرساز شد. روی این پرچم نوشته شده بود:« به ترتیب، ولز، گلف و مادرید.» که کنایه ای مستقیم بود به باشگاه رئال مادرید و هوادارانش پس از اظهارات پدراک میاتوویچ که گفته بود برای بیل در درجه اول ولز و گلف مهم هستند و سپس رئال مادرید.

 

 

1453327

 

 

این اتفاق باعث شد تا بیل در دو بازی برابر سوسیداد و پی اس جی از سوی هواداران رئال در برنابئو با سوت های اعتراضی مواجه شود و شرایط در حال حاضر به سود ستاره ولزی نیست.

روز گذشته قرعه کشی دور نهایی یورو 2020 نیز به انجام رسید و ولز با تیم های ایتالیا، ترکیه و سوئیس هم گروه شد. پس از قرعه کشی، حساب توئیتر تیم ملی ولز توئیت کرد:« به ترتیب، باکو، باکو و رم» که به محل برگزاری بازی های این کشور در یورو اشاره داشت.

در این حساب کمی بعد پرچمی از ولز به نمایش در آمد که روی آن نوشته شده بود:« به ترتیب، سوئیس، ترکیه و ایتالیا» که به ترتیب بازی های این تیم در یورو 2020 اشاره می کرد.

 

 

1455469

 

دیدگاه‌ها