کد خبر : 1652938 | 10 آذر 1398 ساعت 19:45 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: مقابل ساسولو تمرکز کافی نداشتیم

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس عدم تمرکز را دلیل تساوی تیمش مقابل ساسولو دانست.

ساری: مقابل ساسولو تمرکز کافی نداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز یوونتوس در دیداری دشوار در نهایت مقابل ساسولو به نتیجه تساوی 2-2 رضایت داد تا با توجه به پیروزی اینتر مقابل ساسولو، صدر جدول را تقدیم این تیم کند. مائوریتسیو ساری از عملکرد تیمش در برخی موارد انتقاد کرده و مدعی ست تیمش باهوش بازی نکرده است.

 

مائوریتسیو ساری گفت: "من 30 ثانیه بعد از بازی با تیم صحبت کردم. عملکرد ضعیفی نداشتیم اما فضاهای زیادی به حریف می دادیم، توپ راحت از دست می رفت و باهوش بازی نمی کردیم. شرایط در نیمه دوم بهتر پیش رفت، اما در نیمه اول احساس می کنم که تمرکز کافی وجود نداشت.

 

1449645

 

ساختار بازی ما کند پیش می رفت و خط میانی موفق عمل نمی کرد. فکر می کنم این عملکرد به این دلیل بود که ما دو بازی بسیار پر استرس را پشت سر گذاشته بودیم و شارژ مجدد باتری ها کار ساده ای نبود. تیم فاقد هوش و روح بود و ما دیر واکنش نشان دادیم، اما در دقایق پایانی حتی می توانستیم پیروز شویم. ما با سه بازیکن هجومی خود موقعیت ایجاد کرده و برای کسب پیروزی تلاش کردیم، اما ساسولو موفق به ارسال پاس می شد و تنها راه بازگشت استحکام به ترکیب، حضور آرون رمزی بود.

 

گل دوم ساسولو؟ این یک سری اشتباهات متوالی و باورنکردنی بود. پاس به عقب ضعیف و توپی که به بازیکن ساسولو برخورد کرد. وقتی تمرکز نداشته باشید ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد."

دیدگاه‌ها